حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز دوشنبه در افتتاح شعبه یکی از بانک‌ها افزود: فعالیت‌های اقتصادی باید طبق مقررات و در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم باشد که موضوع مهمی است .

وی ادامه داد: بانک‌ها امین و رازدار مردم باشند و از ظرفیت آنها برای رونق تولید و اشتغال و کمک به توسعه همه جانبه منطقه بیش از گذشته استفاده شود که موضوع مهم و باید پیگیری شود.

امام جمعه مهریز به اهمیت حسن برخورد کارمندان با مردم به عنوان رونق کار و مشتری مداری اشاره کرد و یادآور شد: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک وظیفه انسانی و ضروری است.

همچنین فرماندار مهریز گفت: در سال جهش تولید خواسته ما از بانک‌ها حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان است و باید برای تحقق این هدف مهم که مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت است بکوشند.

رضا زارع زاده مهریزی افزود: در این شهرستان با وجود شهرک‌های صنعتی و کارخانجات مهم و اثر گذار قطعا می‌توان در استمرار این بانک اثرگذار باشد و باید از تمام ظرفیت ها در حل مسائل و خدمت به مردم بهره گرفت .

وی از صاحبان صنایع خواست تلاش مضاعفی را در راستای استمرار حیات شعب بانک‌ها برای کمک به تولید، اشتغال و توسعه شهرستان در سال‌جاری داشته باشند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.