رضا زارع زاده مهریزی روز دوشنبه در جلسه شورای کشاورزی افزود: تشکیل این صندوق با حمایت دولت و همکاری کشاورزان و دامپروران موجب توسعه همه جانبه و سود آن نصیب مردم است .

وی ادامه داد: این صندوق موجب ساماندهی سرمایه‌های سرگردان حوزه کشاورزی و دامپروری است که باید با اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مردم را در جریان نقش و اهداف آن قرار داد.

این مسوول اظهار کرد: اگر بخش تولید کننده در عرصه کشاورزی و دامپروری در جریان اهداف ، برنامه‌ها و خروجی صندوق قرار گیرند بدون شک شاهد استقبال از آن خواهیم بود.

زارع زاده به اهمیت ایجاد زمینه برای جلب مشارکت کشاورزان و دامپروران و جذب سرمایه‌ها برای تولید و اشتغال به خصوص در سال جهش تولید به عنوان یک ضرورت مهم در منطقه یاد کرد.

همچنین معاون اداره کل جهاد کشاورزی یزد در رابطه با مبارزه با مگس مدیترانه‌ای گفت: در سفر رییس جمهوری به استان اعتبار بسیار خوبی در این زمینه اختصاص یافت .

عباس حاجی حسینی بدون اشاره به میزان  اعتبار اختصاص یافته افزود: مشارکت کشاورزان و دامپروران در طرح‌ها و پیگیری مسائل و نیازها نقش مهمی در حل مطالبات دارد.

وی به اهمیت بهره‌وری در بخش کشاورزی با استفاده از توصیه کارشناسان و امور فرهنگی و ترویجی تاکید کرد و همکاری مسوولان با جهاد کشاورزی را خواستار شد.

سطح اراضی کشاورزی مهریز ۱۷ هزار و ۵۰۰ هکتار است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد واقع است .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.