مسعود شریعتی روز شنبه در جلسه ماده ۸۸ این اداره کل افزود: با توجه به ابلاغیه صادر شده مبنی بر تعطیلی باشگاه های ورزشی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، اماکن ورزشی استان از  اسفندماه پارسال تاکنون تعطیل شدند.

وی افزود : این اماکن  که به بخش خصوصی واگذار شده در این مدت هیچگونه فعالیت نداشتند و از مستاجرین که همکاری های لازم در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشتند تشکر می شود.

این مسوول گفت:  به رغم اینکه تعطیلی اخیر سبب افت کسب و کار باشگاه‌های ورزشی شد اما از آنجا که سلامتی جامعه برای مدیران باشگاه ها حائز اهمیت بود شاهد همکاری در زمینه اجرای قوانین بودیم .

شریعتی گفت: مزایده اماکن ورزشی که باید طبق ماده ۸۸ به بخش خصوصی واگذار شود به بهترین شکل ممکن برگزار و به متقاضیان واگذار می‌شود که پس از آن نظارت‌ها از فعالیت‌ها نیز باید با دقت انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تاکید کرد : فعالیت مستاجرین اماکن ورزشی باید شفاف و چارچوب قوانین باشد و قطعا با متخلفین برخورد می‌شود.

شریعتی ابراز امیدواری کرد  هرچه زودتر کرونا ریشه کن شود و فعالیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی به حالت گذشته برگردد که  باید موارد بهداشتی رعایت شود و شاهد رونق ورزش و شور و نشاط در جامعه باشیم.

تعداد اماکن ورزشی استان ۲۶۲ مورد و همچنین سرانه ورزشی تمام مناطق در مجموع در ۱۰ شهرستان که مربوط به اداره کل ورزش و جوانان به غیر از سایر دستگاه‌های اجرایی و خصوصی است  ۵۷ سانتی است .

هم اکنون ۷۲ طرح ورزشی خیری و همچنین ۴۳ طرح ورزشی دولتی در استان در دست اقدام است که با بهره برداری آنها سرانه ورزشی افزایش می‌یابد.

استان یزد ۴۸ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.