حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی سه‌شنبه شب به مناسبت  نهم اردیبهشت( روز شوراها) در دیدار اعضای  شورای اسلامی شهر افزود: مهمترین عامل در توسعه همه جانبه به خاطر ظرفیت‌های خوبی که شهر دارد، همدلی و هم‌افزایی همه اقشار برای کمک به یکدیگر است .

وی ادامه داد: اگر در شهر فضای ارتباطی مناسب بین مردم و مسوولان به دور از هرگونه محله گرایی داشته باشیم ،شاهد موفقیت در تمامی بخش‌ها هستیم و شهری زیبا ، آباد و توسه یافته خواهیم داشت.

امام جمعه مهریز اظهار کرد: برای رسیدن به توسعه و عزت منطقه باید هم‌اندیشی جدی بین اعضای شورای شهر ، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی با همکاری و مشارکت مردم و نخبگان به وجود آید .

محی‌الدینی از شوراها در جمهوری اسلامی که حاصل انتخابات و مشارکت مردمی است و به عنوان امانت الهی در اختیار مردم است، پیگیری مسایل منطقه را خواستار شد.

امام جمعه مهریز از تلاش اعضای شورای شهر در راستای اهداف عمرانی ، فضای سبز ، فرهنگی ، زیباسازی و مبلمان شهری و تصویب و اجرای نامگذاری بلوار امام خامنه‌ای در این شهر قدردانی کرد.

محی‌الدینی از کارهای ماندگاری که در سطح این شهر انجام گرفت مانند نصب تابلو شهدا در میدان ها و دیگر کارها تشکر کرد و  خواستار تداوم این قبیل فعالیت‌های فرهنگی شد.

وی همچنین موقعیت شهر به دلیل قرار گرفتن در کنار جاده اصلی تهران به بندرعباس و زاهدان  را یادآور شد و از تلاش‌های صورت گرفته با همکاری  مردم و خیران در مبارزه با بیماری کرونا قدردانی کرد.

شورای شهر مهریز پنج عضو دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.