آزاده دهقان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: علاوه بر زنان بیمه‌شده ورزشکار، تعداد زیادی از بانوان استان در برنامه‌های ورزش همگانی مشارکت کردند.

وی شناسایی، سازماندهی و زیرپوشش قرار دادن بیمه‌ای ورزشکاران را از برنامه‌های محوری امسال ورزش و جوانان استان دانست و اظهار داشت:  سال گذشته ۴۰۰ برنامه ورزشی، ۳۴  میزبانی از مسابقات لیگ‌ها، رقابت‌های قهرمانی کشور و منطقه‌ای به نحو مناسب در استان برگزار شد.

دهقان همچنین از اعزام  ۲۲۷ بانوی ورزشکار استان به رقابت‌های مختلف خبرداد و یادآور شد: ۱۲ نفر از ورزشکاران زن استان به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شدند که با موفقیت مراحل اردود را پشت سر گذاشتند.

وی تصریح کرد: ۸۸۰ برنامه ورزش همگانی در سطح شهرها و روستاهای استان با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و حضور بیش از یکصدهزار نفر از بانوان برگزار شد.

مسوول ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان یزد گفت: طرح سنجش ساختار قامتی زنان و دختران و غنی سازی اوقات فراغت بانوان شاغل و خانه‌دار از برنامه‌های موفق اجرا شده در استان است .

دهقان همچنین از اجرای طرح نشاط و تندرستی بانوان خانه‌دار، ورزش‌های تطبیقی محله‌محور و  فعالیت‌های همگانی با مشارکت بانوان خبر داد.

استان یزد ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.