دکتر احمد حائریان در پیامی آورده است: فرا رسیدن عید نوروز و سال جدید را که مقارن با عید سعید مبعث حضرت ختمی مرتبت (ص) است، از طرف خود و اعضا محترم هیات مدیره سازمان نظام پزشکی یزد، به همه همکاران خانواده بزرگ و سرافراز سلامت تبریک عرض می‌کنم، به پزشکان، پرستاران، همکاران حوزه بهداشت و همه عزیزانی که در بیمارستان‌ها، مراکز بهداشت، مراکز جامع سلامت، کلینیک‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، داروخانه‌ها، مراکز پاراکلینیک و مطب‌های خود در خدمت سلامت مردم بوده و هستند.

وظیفه خود می‌دانم، از خانواده‌های این عزیزان بزرگوار که با متانت و شکیبایی پشتوانه و پشتیبان خدمت آنان بودند، سپاسگزاری نمایم.همچنین وظیفه دارم از ریاست و معاونین محترم دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی به خاطر تلاش‌های زایدالوصفشان در این شرایط خطیر سپاسگزاری نمایم.

همچنین با سپاس از استاندار محترم و معاونین وی، به خاطر حمایت‌ها و صرف وقتشان در موضوع مقابله با همه‌گیری بیماری کرونا، از آن بزرگواران استدعا دارم، ترتیبی اتخاذ فرمایند تا هموطنان عزیز در موقعیت دیگری میمهان استان یزد باشند، تا هم خود مصون بمانند و هم میزبانان را مصون بدارند. همچنین مراکز بزرگ خرید، در مرکز استان و شهرستان‌ها، که می‌تواند زمینه اشاعه بیماری را فراهم آورد تعطیل شوند.

از طرفی، همکاران ما در بیمارستان‌ها، اگرچه آماده‌ند، ولی خسته‌اند. باشد که حجم کار ایشان کمتر شود و همشهریان کمتری در معرض خطر ابتلا به بیماری قرار گیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.