عباسعلی دانافر عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود:  تصمیم وزارتخانه به خصوص معاون پشتیبانی و نیروی انسانی و حمایت‌های شخص وزیر  تحقق افزایش ۵۰ درصد امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری است .

وی ادامه داد: دولت در راستای برقراری عدالت و رفع تبعیض بین کارکنان با افزایش آن موافقت کرد که در خلال اجرای قانون برخی دستگاه‌ها از تمام یا بخشی از این امتیازات استفاده کردند.

این مسوول اظهار کرد:  در این مرحله یا افزایشی نداشته و یا افزایش کمتری به نسبت دیگران خواهد داشت ولی همه کارکنان دولت در دریافت ۵۰ درصد امتیازات در شرایط یکسانی قرار می گیرند واین رفع تبعیض بنیادین برداشته می شود .

دانافر یادآور شد: آنچه بین دریافتی نیروهای آموزشی( معلمان) و سایر کارکنان دولت ایجاد فاصله کرده  ، فوق العاده ویژه است که شامل کارکنان دولت شده ولی فعلا به معلمان پرداخت نشده است .

وی بیان کرد: این مطالبه به حقی است ، وزارت آموزش و پرورش با جدیت برخورداری معلمان از این امتیاز را پیگیری می کند.

در فصل دهم قانون خدمات کشوری میزان حقوق و مزایای کارمند مشخص می‌شود و یک بار دولت در سال ۹۴ فرهنگیان را رتبه‌بندی کرد و با مصوبه‌ای آن را  اجرا کرد و تحت عنوان یکی از آیتم‌های فصل دهم یعنی حق شغل، عددی را از ۱۵ تا ۵۰ درصد اضافه کرد.

یزد ۱۵ هزار بازنشسته فرهنگی و نزدیک به ۱۶ هزار فرهنگی شاغل دارد.

استان یزد با یک‌میلیون و  ۲۰۰  هزار نفر جمعیت حدود ۲۶۹ هزار  دانش‌آموز دارد که در ۲ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.