حجت الاسلام علی روحانی روز پنجشنبه در جمع شماری از مردم بافق اظهارداشت: تلاش دشمن کاهش حضور در پای صندوق‌های رای است، شهروندان با هر تفکر، گرایش، حزب و جناحی با حضور خود در انتخابات سیلی دیگری بر گونه دشمنان به‌ویژه آمریکای جنایتکار خواهند زد.

وی تصریح کرد: آمریکای جنایتکار و ایادی سرسپرده او هر از گاهی مردم را از گزینه‌های جدید می‌ترسانند در حالیکه ملت ایران در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی نشان داده‌اند که پشتیبان نظام و رهبری هستند.

روحانی افزود: مردم، با آگاهی کامل نمایندگانی با بصیرت برگزینند که به وعده‌های خود عمل کنند تا مردم به نظام خوش بین و در مورد سرنوشت آینده کشور امیدوار باشند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور خود در پای صندوق‌های رأی با آرمان‌های شهیدان و شهید سلیمانی تجدید بیعت می‌کنند، ابراز امیدواری کرد که مردم  در انتخاب نماینده خود دقت کنند و بر اساس شایسته‌سالاری و نه حزب و جناح فرد اصلح را انتخاب کنند.

روحانی تصریح کرد: مسلما ،مردم با بصیرت ایران اسلامی از روی آگاهی فردی پاسخگو و پیگیر را بر می‌گزینند و آنها دوم اسفند را به حماسه‌ای پرشور تبدیل می‌کنند تا موجب تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد مجلسی قوی  و در پی آن نظامی قوی داشته باشیم  که خار چشم دشمنان باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بافق خاطرنشان کرد: دشمنان فکر می‌کردند با تحریم‌ها و فشارها و تبلیغات مسموم و مستمر موجب حضور کمرنگ مردم در پای صندوق‌های رای می‌شوند اما مردم با حضور گسترده در انتخابات دوم اسفند ۹۸  بار دیگر توطئه‌های آمریکا و دشمنان را خنثی و با آرمان‌های امام راحل (ره) ، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید پیمان می‌کنند.

مرکز حوزه انتخابیه مهریز که شامل شهرستان‌های بافق، مهریز، ابرکوه،خاتم و بهاباد است با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

هم اینک ۲۱ نفر در این حوزه برای حضور در مجلس با هم رقابت می‌کنند.

۳۸ شعبه اخذ رای در شهرستان بافق تعیین و به تصویب هیات اجرایی رسید که از این تعداد ۱۱ مورد روستایی، ۲ شعبه سیار و بقیه به عنوان ثابت در حوزه شهری آرای مردم را جمع آوری می‌کند.

۳۰ هزار و ۸۳۷ نفر از جمعیت ۵۴ هزار نفری شهرستان بافق در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند برگزار می‌شود، واجد شرایط حق رای هستند.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت چهار کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد و  در مجلس شورای اسلامی  ۲۹۰  نماینده  از ۳۱ استان حضور دارند.   

مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.