حجت‌الاسلام حمید روحانی پنجشنبه شب به مناسبت دهه فجر در مهدیه شهر مهریز افزود: امام راحل (ره) همواره مردم و مسوولان نظام را به روحیه ایستادگی و استکبارستیزی برای رسیدن به اهداف متعالی نظام و انقلاب دعوت می‌کردند.

وی ادامه داد: تاکید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سخرانی‌ها و در وصیت‌نامه الهی سیاسی ایشان موضوع مبارزه با استکبار، ایستادگی و تسلیم ناپذیری به خوبی مشخص است.

این پژهشگر مباحث تاریخی تصریح کرد: دشمن شناسی و داشتن بینش و بصیرت انقلابی در تمام وضعیت‌ها و ولایتمداری برای رسیدن به اهداف الهی نظام جزو ویژگی‌های بارز حضرت امام (ره) بود و هم‌اکنون در وجود مقام معظم رهبری است .

روحانی اظهار داشت: دهه مبارک فجر یک فرصت است که مردم و جوانان را در جریان وضعیت انقلاب ، مبارزه و نقش حضرت امام (ره) و رهبری نظام در پیروزی و شکست های دشمنان قرار دهیم .

وی به اهمیت بازشناسی و بیان خصوصیات امام راحل (ره) توسط کارشناسان ، مبلغان دینی و رسانه‌های گروهی اشاره کرد و بیان داشت: باید نسل جوان در جریان ویژگی‌ها و اهداف انقلاب اسلامی قرار گیرد .

رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در ادامه به اهمیت انتخابات دوم اسفند ماه جاری اشاره کرد و گفت: مردم باید از بین نامزدها ،افراد صالح، مومن ، انقلابی و مجرب را برای خدمت انتخاب کنند.

به گفته روحانی، داشتن مجلس قوی و کارآمد در گرو انتخاب نمایندگی فداکار، مخلص ، مجرب ، ولایتمدار و انقلابی است، بنابراین همه باید با مشارکت بالا و انتخاب اصلح به کشور و آینده نظام خدمت کنند.

وی یادآور شد: بی‌توجهی و بی‌تفاوتی به مصالح نظام از هیچ فردی پذیرفته نیست و همه مردم و جوانان در قبال نظام، شهدا و سرنوشت میهن اسلامی که مورد هجمه دشمنان قرار دارد ، مسوول هستند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز  در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.