اباذر غفوری روز شنبه در اولین نشست ستاد تسهیلات نوروزی به نزدیک شدن سال جدید اشاره کرد و افزود: با فرارسیدن نوروز و سال جدید فعالیت های شهرداری درحوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی شدت بیشتری می گیرد چرا که نوروز و فصل بهار، فصل شکوفایی و نو شدن است و شهرداری نیز می بایست با خدمات دوچندان خود رونق تازه ای به شهر ببخشد.
وی با اشاره به اینکه شهرداری در ایام نوروز وظیفه سنگینی برعهده دارد افزود: امسال نیز باید نسبت به سال های گذشته خدمات بهتری برای شهروندان و مسافران نوروزی درنظر بگیریم که این امر رضایت همشهریان و مسافران را به دنبال خواهد داشت. 
شهردار اردکان با بیان اینکه می بایست در وهله اول مشکلات و معضلات سال گذشته را بر طرف کنیم گفت: رفع نواقص و پایش برنامه های سال گذشته گام مهم و اساسی برای برنامه ریزی برای سال جدید است به همین منظور تمام واحدها مرتبط با ستاد تسهیلات نوروزی در ارائه برنامه ها ی خود به این مسئله توجه داشته باشند.
غفوری به وجود بافت تاریخی منسجم شهر اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه شهرداری با ورود به بافت تاریخی و بهسازی کف وبدنه کوچه ها ومسیرها و نورپردازی آنها نقش عمده ای در زنده نگه داشتن بافت داشت که هم اکنون نیز این کار ارزشمند ادامه دارد که  خوشبختانه این امر منجر به رونق گردشگری درشهر شده است.
وی مسئله نظافت و پاکیزگی را یکی از مسائل مهم شهر دانست و افزود: مسئله نظافت و تمیزی شهر در ایام نوروز مسئله ایست که  ضروری است واحد خدمات شهری فعالیت های خودرا افزایش دهد چرا که شهری زیبا و تمیز نشاط و شادابی و رضایت شهروندان و مسافران نوروزی  را به دنبال خواهد داشت.
 درپایان این نشست مسوولان واحدها به بحث و تبادل نظر درباره خدماتی که می بایست درنوروز انجام شود پرداختند و مقرر شد د رنشست بعد برنامه های خود را ارائه دهند.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.