آیت الله سید محمدرضا مدرسی افزود: در انتخابات با چشم باز، عقل روشن و مشورت دقیق وارد شوید.
عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه هرگاه انسان های متدین، عاقل و عادل در مسند کار قرار گرفتند شاهد پیشرفت کشور بودیم، گفت: این موضوع زمانی محقق می شود که مردم چشمانشان را به خوبی باز کنند.
وی اضافه کرد: نگویید فلانی را شورای نگهبان تأیید کرده است، شورای نگهبان کف صلاحیت افراد را در نظر می گیرد و شما برای انتخاب باید بالاترین را در نظر بگیرید.
طیب جمعه تفت خطاب به مسئولانی که اکنون در رأس کارند یا در آینده قرار خواهند گرفت، گفت: همه مسئولان باید بدانند که از لحاظ شرع و قانون چه مسئولیتی دارند و طبق قانون اساسی مدار حکومت بر اساس ولایت فقیه است.
امام جمعه موقت تفت با انتقاد از این سخن که می گویند صلاحیت نمایندگان را نباید قانون مشخص کند و باید هرکس خواست در انتخابات شرکت کند، گفت: این یعنی دزدان و اختلاس گران هم اگر خواستند می توانند در انتخابات شرکت کنند!
وی افزود: می گویند مجلس اول بهتر بود چون تایید صلاحیت نداشت، اگر این گونه بود که امام خود مدیریت می کرد و دیگر نیاز به رئیس جمهور نداشتیم.
آیت الله مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود به دستگیری زم توسط سازمان اطلاعات سپاه اشاره کرد و گفت: امیدواریم این سازمان بتواند سر و نخ درست و حسابی از افراد مرتبط با وی در درون و بیرون کشور به دست آورد تا مشخص شود چه کسانی به مردم خیانت می کنند.
عضو فقهای شورای نگهبان پیاده روی اربعین را بسیار مهم و امیدوار کننده خواند و به شیطنت رسانه های خارجی و بعضاً داخلی در کم رنگ کردن آن پرداخت و گفت: دشمنان توان دیدن این همایش جهانی را ندارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.