حجت الاسلام سید جواد آیت‌اللهی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته افزود: این راهپیمایی با حضور میلیونی مسلمانان و عاشقان امام‌حسین (ع) به همگان درس ایستادگی، ولایتمدای و استکبارستیزی می‌دهد.

وی ادامه داد: امام‌حسین (ع) به همه امت اسلام و آزادیخواهان جهان آموخت که باید همواره در برابر ستمگران و ظالمان تا پای جان و برای دفاع از دین، اخلاق و انسانیت ایستادگی کرد.

امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: مسلمان واقعی فردی است که زندگی و سیره امام‌حسین (ع) و یاران و فرزندان او را مطالعه کند و برای اجرای آنها در زندگی فردی و اجتماعی بکوشد.

آیت اللهی بیان داشت: اگر درس‌ها و عبرت‌های حادثه عظیم کربلا به خوبی تبیین و عمل شود قطعا امت اسلام همچنان در برابر دشمنان پیروز و سربلند می‌ماند.

وی اظهار داشت: باید در برابر دشمنان بشریت  و مسلمانان بخصوص آمریکا ایستادگی کرد و تسلیم خواسته‌های واهی آنها نشد که سعادت در عمل به دین است.

خطیب نماز جمعه یزد از اقدام اخیر اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری مسئول کانال ضد انقلاب قدردانی کرد و برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت نمود.

آیت اللهی گفت: این حرکت سپاه در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی و برخورد با منافقان و ضدانقلاب بود و این عمل بزرگ قدردانی فراوان دارد.

وی به اهمیت مقابله با تهدید نرم و فرهنگی دشمنان در کشور اشاره کرد و هوشیاری و بصیرت مسئولان را در مقابل آنها خواستار شد و گفت: تهدید فرهنگی و اعتقادی از تهاجم نظامی به کشور خطرناکتر است و باید همه در قبال آن احساس تکلیف کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.