حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان این مطلب را در آستانه بزرگداشت هفته دفاع مقدس( ۳۱ شهریور الی ششم مهر) که یکی از برنامه‌های آن برگزاری یادمان شهداست، یادآوری کرد.

وی اظهار داشت: شهدا با جانفشانی و ایثارگری خود علاوه بر ایجاد اقتدار و صلابت برای ایران اسلامی، امنیت و آسایش را در ابعاد گوناگون به ارمغان آوردند که به‌پاس این نعمت‌ها باید یادمان این عزیزان به بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی و برگزار شود.

سلیمانی افزود: در یادمان شهدا باید حماسه‌آفرینی رزمندگان و شهیدان و همچنین پیشینه تاریخی ایثار و فداکاری مردم بافق را باشکوه هرچه تمام‌تر تبیین شود.

مردم شهرستان بافق در دفاع مقدس ۲۶۵ شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند.

وی همچنین به دیدگاه امیرالمؤمنین(ع) به کارگزاران حکومت اشاره کرد و یادآورشد : مسئولان باید در راستای رفع مشکلات جامعه تلاش کنند و هرچه ارتباط آنها با مردم نزدیک‌تر باشد،نظام موفق‌تر خواهد بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت پرداخت و اخذ مالیات و عوارض معادن منطقه را در راستای کمک به جامعه،حفظ امنیت و آرامش ،اصلاح امور مردم از لحاظ مادی، معنوی، فرهنگی و دینی و همچنین عمران و آبادانی شهرستان عنوان کرد.

امام‌جمعه بافق در ادامه بابیان اینکه مردم این منطقه ولایی و دارای بصیرت بالایی هستند، در خصوص برگزاری مراسم‌ عزاداری حسینی (ع) از عموم مردم، هیات‌ها و مسئولان قدردانی کرد.

فرماندار بافق هم بابیان اینکه در حوزه صنعت شهرستان،کمبود آب وجود ندارد، گفت: در بحث زیرساخت‌ها؛ پیگیری‌هایی انجام شده است تا سهم شهرستان برای تأمین آب را افزایش دهند تا بتوانیم بخشی از آب مناطق روستایی را تأمین کنیم.
محمد زاده رحمانی نبود مشکل در بحث زیرساخت گاز را یادآور شد و افزود: گازرسانی به روستاهای خوسف و بشکان سال آینده انجام می‌شود که با این اقدام بافق به یکی از شهرستان‌های سبز در کشور تبدیل می‌شود
وی خاطرنشان کرد:در ایران پایدارترین شبکه برقرسانی مربوط به یزد است که در استان هم پایدارترین شبکه را بافق داراست.

این مسئول سیاسی شهرستان در ادامه تصریح کرد: اهداف طرح سند اشتغال روستاهای مورد نظر مسئولان منطقه است ، روستاهای دولت‌آباد، شیطور، بساب، برکوئیه و باجگان این نظر در دستور کار شورای برنامه‌ریزی و ‌توسعه استان یزد قرار دارد.

فرماندار بافق همچنین  به مهاجرت معکوس در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: اقدامات دولت در روستاها باعث مانایی و افزایش جمعیت شده است.

دومین جلسه شورای اداری سال ۹۸ شهرستان بافق امروز با حضور اعضا تشکیل شد.

۷۵۴۳/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.