سید محمد رستگاری روز چهارشنبه در نشست با مدیران دفاتر تسهیل‌گری فعال در محلات شهرستان یزد افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان یزد موظفند مکاتبات و مطالبات این دفاتر تخصصی و محلی شهرستان را پاسخگو بوده و در اجرای هر چه بهتر اهداف این دفاتر نهایت مساعدت و همکاری را داشته باشند.

فرماندار یزد به نقش برخی سازمان‌های مردم نهاد در سنوات گذشته بر ارتقاء و شناساندن محلات خود در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: دفاتر تسهیل‌گری با توجه به دستورالعمل هدفمند و عملیاتی خود و همچنین کادر تخصصی دخیل در اجرای اهداف آنها، مسلما می‌تواند نقشی مشابه و بعضاَ پر رنگ‌تر و اثر بخش‌تر در محلات کمتر دیده شده و محروم حاشیه شهر ایفا نمایند.

رستگاری از مدیران و تسهیل‌گران دفاتر تسهیل‌گری فعال محلات شهرستان خواست تا در روند عملیاتی و اجرایی اهداف خود، در صورت مواجهه با هرگونه مانع و مشکلی، ابتدا از فرمانداری و مبادی اجرایی شهرستانی پیگیری نمایند.

این مقام مسئول قول مساعد داد که در اسرع وقت بازدید میدانی از دفاتر تسهیل‌گری شهرستان و چگونگی انجام کار آنها را به اتفاق برخی مسئولین دست اندر کار دستگاه‌های اجرایی، در برنامه کاری خود دارد.

۷۵۳۷/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.