در مسابقات المپیاد ورزشی دختران علوم‌پزشکی کشور، تیم شنای یزد با ۷ شناگر و مربیگری خانم میرزائیان و سرپرستی عارفه خواجه بافقی با شرکت در ۱۰ ماده انفرادی و ۳ تیمی به مقام هشتم دست یافت.

 شناگران یزدی در ماده های تیمی با کسب مقام چهارم تیمی در ماده ۴ در ۱۰۰ متر و مقام هفتم آزاد تیمی در ماده ۴در ۵۰ مختلط و مقام هشتم تیمی در ماده ۴ در ۵۰ آزاد تیمی و دارای مجموع ۷۰ امتیاز تیمی بوده و در ماده‌های انفرادی در ۱۰ماده با کسب ۸ مقام زیر ۱۶ و کسب ۳۸ امتیاز با مجموع ۱۰۸ امتیاز  در بین ۳۳ دانشگاه علوم پزشکی هشتم شدند.

صعود دختران فوتسالیست دانشگاه علوم پزشکی یزد به مرحله حذفی

 به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در ادامه مسابقات المپیاد ورزشهای قهرمانی دانشجویان دختر  دانشگاه علوم پزشکی تیم فوتسال دختران علوم پزشکی یزد با قبول باخت مقابل تبریز تیم میزبان که حمایت از تماشاگران خودش بهره می برد و پیروزی مقابل دزفول در دیداری حساس به مرحله حذفی صعود کرد.

کسب مدال‌های طلای تیراندازی و کاراته

در ادامه مسابقات یاد شده ریحانه کربلایی ضحی دری و فرزانه حاجی حسنی دانشجویان ورزشکار دختر یزدی در رشته تیراندازی مدال طلا را از آن خود کردند.

همچنین معصومه قاسمی دانشجوی  کاراته کار دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مدال هم طلای چهاردهمین المپیاد ورزشهای قهرمانی دختران دانشگاه های علوم پزشکی کشور را کسب کرد.

چهاردهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان دختر علوم پزشکی ۲۰ مرداد تا ۸ شهریور در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور ۲ هزار و ۳۰۰ دانشجو دختر در ۹ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

رقابت‌های این دوره از المپیاد در رشته‌های بسکتبال، تنیس روی میز، والیبال و بدمینتون سوم تا دهم شهریور ماه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد.

۲۰۸۸/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.