محمد علی طالبی  روز سه شنبه در نشست نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اظهار داشت: البته در ارائه آمارها باید طرح‌های نیمه تمام از طرح‌های نیمه فعال و واحدهای تعطیل شده تفکیک شود .
وی افزود: طرح‌های نیمه تمام، طرح‌هایی است که هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده و با طرح‌هایی که نیمه فعال و یا تعطیل شده متفاوت است.
رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد گفت: باید بررسی شود چرا طرح‌هایی که برای آن زمین واگذار شده هنوز اجرا نشده و به نتیجه نرسیده است و زمین باید به کسانی که از فعالیت و اجرای آن اطمینان حاصل شده باشد، واگذار شود.
استاندار یزد با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه سرمایه گذاری، توجه به این بخش را از برنامه‌های استان برشمرد و گفت: باید تکلیف طرح‌های نیمه تمام مشخص و یا زمین و سایر زیرساخت‌های آن به سایر متقاضیان واگذار شود.
وی در بخش دیگری از سخناشن با تاکید بر اعطای مشوق‌های سرمایه گذاری و اطلاع آن به متقاضیان، خواستار معرفی گسترده‌تر فرصت‌های سرمایه‌گذاری توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و ارائه اطلاعات طرح‌های نیمه تمام صنعتی توسط شرکت شهرک های صنعتی استان شد.
استاندار یزد، شهرستان‌های استان را دارای ظرفیت‌های خوب و متفاوت سرمایه گذاری برشمرد و بر ارتباط بیشتر با مسئولان و فعالان بخش خصوصی این مناطق تاکید کرد.

طالبی تأکید کرد: باید با افرادی که علاقه مند به سرمایه‌گذاری در این مناطق هستند ارتباط بیشتری برقرار کرد و نسبت به جذب سرمایه‌های آنها اقدام شود.

در این جلسه گزارشی از مشوق‌های سرمایه گذاری ، وضعیت قوانین مخل کسب و کار و وضعیت زمین‌های واگذار شده استان در بخش‌های مختلف توسط دستگاه‌های عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری ارائه شد.

همچنین گزارشی از وضعیت طرح‌های نیمه تمام ، تعطیل با وجود داشتن تمام تجهیزات و ظرفیت‌های راکد استان و لزوم تهیه برنامه برای حل مشکلات وضع موجود ارائه شد.

۱۹۶۸/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.