پل و پارک فیضیه یزد با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال توسط جمعی از مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر میراث جهانی یزد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«جمال‌الدین عزیزی» در مراسم بهره‌برداری از پل فیضیه با بیان این‌که بهره‌برداری از این طرح در چند ماه گذشته توسط شهروندان انجام شده است، اظهار کرد:‌هدف از برگزاری این مراسم افتتاح رسمی و همچنین اطلاع رسانی فعالیت‌های عمرانی شهرداری به شهروندان است.

شهردار یزد‌ افزود: این طرح‌ها برای جهت رفاه و آسایش مردم و همچنین فعالیتی که به عنوان افزایش کیفیت زندگی شهروندان می‌توان از آن نام برد اجرا می‌شوند.

پل فیضیه شامل فعالیت‌های عمرانی ایجاد یک دهنه پل، ساخت هشت دستک اطراف به صورت بتنی، اصلاح هندسی معبر شامل زیرسازی، سنگ جدول، آسفالت مسیر، فضای سبز و رنگ آمیزی کامل پل با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال و با مشارک اداره کل راه آهن استان یزد به بهره برداری رسید.

همچنین از پارک فیضیه به مساحت تقریبی ۵۵۰۰ متر مربع واقع در میدان فیضیه، با اجرای ۷۰۰ متر سنگ جدول، ۱۳۰۰ متر مکعب خاکبرداری، ۸۰۰ متر مکعب خاک زراعتی و ۱۵۰۰ متر فرش کف با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد ریال بهره برداری شد.

مراسم بهره برداری از طرح‌های عمرانی پل و پارک فیضیه در منطقه سه شهرداری یزد با حضور شهردار، رئیس و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار، معاونین شهرداری، مدیران مناطق، رؤسای سازمان‌های شهرداری یزد و معاون فنی و زیربنایی اداره کل راه آهن استان صبح روز دوشنبه سی و یکم تیر ماه برگزار شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.