رییس پلیس پیشگیری ناجا گفت: همه روزه شاهد جانفشانی و ایثارگری‌های ماموران نیروی انتظامی در دفاع از ارزش های انقلاب هستیم.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد، سردار «محمد شرفی» در جریان دیدار با خانواده شهید «ایرج صفاری» ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار اظهار‌ کرد: آن چه که به این کشور عزت و عظمت داده و سلاح بازدارنده و خاری در چشم دشمنان شده ، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.

وی‌ با بیان این‌که خانواده معظم شهدا پرچمداران فرهنگ ایثار و مقاومت هستند افزود: امروز همه به جانفشانی‌های شهدا غبطه می‌خورند چرا که امنیت و آرامش کشور مرهون خون پاک این عزیزان است.

رییس پلیس پیشگیری ناجا با بیان این‌که پاسداشت خون شهدا امانتی سنگین است که بر عهده ما گذاشته شده، گفت: شهدا انسان های ایثارگر و مخلصی بودند که از جان خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای مردم و انقلاب اسلامی به ارمغان بیاورند.

سردار شرفی در ادامه با بیان این‌که امروز در شهادت همچنان بر روی کارکنان نیروی انتظامی باز است تصریح کرد: همه روزه شاهد جانفشانی و ایثارگری های ماموران پلیس در جای جای کشور در دفاع از ارزش ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم .

این مسئول در این دیدار ضمن رسیدگی به مشکلات خانواده شهید صفاری از دو فرزند و پدر این شهید بزرگوار دلجویی کرد.

گفتنی است؛ شهید سرگرد «ایرج صفاری» جانشین ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد، آذرماه سال گذشته در درگیری با اشرار و قاچاقچیان جان خود را از دست داد.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.