به گزارش ایرنا، مسعود شریعتی سه شنبه شب در گردهمایی سالانه مسئولان روابط عمومی هیات های ورزشی استان افزود: مهمترین رسالت فعالان این حوزه در اداره های ورزش و جوانان، هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد( سمن ها)، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی است.
وی ادامه داد: اگر این عمل به خوبی توسط رسانه ها انجام شود شاهد گسترش فرهنگ ورزش و ایجاد انگیزه و دلگرمی در جامعه هدف خواهیم بود.
شریعتی اظهار داشت: تاکنون نسبت به اطلاع رسانی فعالیت های فرهنگی و ورزشی استان کارهای خوبی شد که به خاطر عظمت کار هنوز در جایگاه واقعی خود قرار ندارد و عزم جدی تری را طلب می کند.
وی تصریح کرد: اگر مدال آوران و قهرمانان ورزشی استان بیشتر در رسانه های گروهی به خوبی و زیبایی معرفی شوند قطعا این کار موجب ایجاد انگیزه بیشتر و تشویق دیگران برای ورود به فعالیت های ورزشی می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان یزد تاکید کرد: به برکت پیروزی انقلاب و با کمک دولت در سال های اخیر به رغم برخی محدودیت های مالی فعالیت های خوبی در بخش سخت افزار و نرم افزار ورزش استان صورت گرفت.
شریعتی بیان کرد: در این مدت تعداد ورزشکاران سازمان یافته در تمام رشته ها 18 درصد رشد یافت و هم اکنون افزون بر 65 هزار نفر زیر پوشش بیمه ورزشی هستند.
به گفته وی چند سال اخیر 89 طرح نیمه تمام ورزشی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت و این روند با همکاری خیران و از محل بودجه های دولتی ادامه دارد.
همچنین مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد گفت: هم اکنون 100 نفر در هیات های ورزشی، اداره های ورزش و جوانان استان و سازمان های مردم نهاد به عنوان مسئول روابط عمومی فعالیت دارند.
محمود حاجی حسینی افزود: این افراد به صورت افتخاری نقش مهمی در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی ورزش دارند و برگزاری دوره های مختلف آموزشی نیز در این ارتباط پیش بینی شد.
وی خاطر نشان کرد: در سال 1397 مسئولان روابط عمومی ها در تهیه و انعکاس اخبار و گزارش ها نقش مهمی در فرهنگ سازی ورزش استان در میان خانواده ها داشتند.
این مسئول ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: در سال 1398نیز برنامه های فرهنگی، آموزشی و تشکیل کارگاه های توجیهی برای اعضا با حضور استادان مجرب نیز تدارک دیده شد.
حاجی حسینی خاطر نشان کرد: همکاری رئیسان هیات های ورزشی با مسئولان روابط عمومی ها خوب و شاهد تحول خوبی در برنامه ها بر اساس شرایط روز هستیم.
همچنین عضو شورای هماهنگی روابط عمومی هیات های ورزشی یزد گفت: برگزاری دوره های آموزشی برای اعضا با همکاری اداره کل ورزش و جوانان در دستور کار است.
سامان سجودی افزود: نسبت به انجام فعالیت های فرهنگی، تجلیل از روابط عمومی های فعال، جلسه های پرسش و پاسخ و پیگیری نیازهای روابط عمومی ها اقدام می شود.
وی به اهمیت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی توسط اعضا و بر همکاری با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان و تامین نیازهای آنها تاکید کرد.
استان یزد 48 هیات ورزشی دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.