'علیرضا محمدی خرم دشتی' روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پیراهن در زمان قهرمانی تیم فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی 2018 امارات متحده عربی بر تن بهزادپور بود.
وی با اشاره به اینکه تاکنون مشابه این اقدام نوعدوستانه در منطقه سابقه نداشته ادامه داد: این پیراهن به امضای بهزادپور رسیده و تحویل برنامه نذر من (برنامه کمک به زندانیان) شده تا علاقه مندان با خرید آن برای آزادی زندانیان همکاری کنند.
حمید بهزاد پور دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ، عضو باشگاه مقاومت گلساپوش یزد و متولد مهریز است که تاکنون به همراه تیم ملی در مسابقات مختلف بین المللی و جهانی حضور داشته است.
هشتمین دوره رقابت های جام بین قاره ای فوتبال ساحلی از 15 تا 19 آبان ماه 1397 به میزبانی امارات متحده عربی برگزار شد که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری چهار بر 2 مقابل روسیه صاحب عنوان قهرمانی این رقابت ها شد.
به گزارش ایرنا، مدیرکل زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد پیشتر گفته بود: هم اکنون 220 زندانی جرائم غیرعمد با 460 میلیارد ریال بدهی منتظر نگاه مهربان افراد خیر برای آزادی هستند.
رضا ذوالفعلی نژاد افزود: از این تعداد 115 نفر با جرائم مالی، 93 تن به دلیل مهریه و نفقه و بقیه به دلیل تصادف، عمر خود را در پشت میله های زندان می گذرانند.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.