به گزارش ایرنا، حسین میرشریف روز سه شنبه در دیدار با امام جمعه مهریز افزود: اعضای این نهاد در برنامه های فرهنگی، هنری ، تشکیلاتی و بصیرتی مدرسه مشارکت فعال دارند.
وی ادامه داد: برگزاری هیات انصارالمهدی (عج)، سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز، برگزاری یادواره همکلاسی آسمانی و مسابقات فرهنگی و هنری اهم برنامه هاست.
رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یزد از فعالیت دبیرخانه شهدای دانش آموز کشور در این اتحادیه خبر داد که تاکنون سرگذشت هفت هزار شهید آماده شده است.
به گفته میرشریف سرگذشت شهدای دانش آموز تهیه شد و برای انتشار در اختیار پایگاه های خبری و نشریه ها گذاشته می شود و به صورت کتاب نیاز در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.
همچنین امام جمعه مهریز به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و از اتحادیه دانش آموزان خواست برای اجرای این بیانیه همت کند.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: فعالیت ها باید کیفی و با بهره گیری از دیدگاه جوانان و برای رفع مشکلات و ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی برگزار شود.
وی خاطر نشان کرد: در میان جوانان افراد علاقه مند و آماده برای کار در انجمن های اسلامی و سایر تشکل ها حضور دارند که باید از همه آنها به نحو مناسب استفاده کرد.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از جمله سازمان‌های عمومی غیردولتی است که پس از انقلاب 1357به دستور حضرت امام (ره) تشکیل شد و اساسنامه اتحادیه در سال 1374 به تصویب شورای انقلاب فرهنگی رسید.
مهریز 10 هزار دانش آموز و 100 مدرسه دارد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.