حجت الاسلام محمد فخزالدینی شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم با زبان روزه در اکثر مناطق و شهرستان های تابعه استان، پرشور و حماسی در راهپیمایی شرکت کردند.
وی ادامه داد: این مشارکت در یزد و مناطق بار دیگر دلبستگی عمیق مردم به نظام و انقلاب اسلامی و اطاعت از مقام معظم رهبری و تمام مسئولان متدین و انقلابی را نشان داد.
این مسئول تصریح کرد: مسئولان در هر پست و مقامی که هستند باید همواره بر حفظ اصول و ارزش های دینی و انقلابی پافشاری کنند و تسلیم توطئه های دشمنان نشوند.
فخرالدینی ابراز امیدواری کرد مردم و مسئولان گوش به فرمان مقام معظم رهبری از حقوق خود در عرصه های بین المللی دفاع کنند و زیر بار فشارهای استکبارجهانی نروند.
به گزارش ایرنا، مردم دارالعباده یزد همزمان با سراسر کشور بعد از نمازجمعه خیلی پرشور در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی راهپیمایی کردند.
این راهپیمایی با حضور گسترده مردم مومن و ولایتمدار و مسئولان اجرایی در شهرستان از مسجد ملااسماعیل تا خیابان قیام و مسجد ریگ بنحو باشکوهی برگزار شد.
راهپیمایان یزدی با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، آمریکای جهانخوار، سردمدار استکبار، نشانه دینداری، از آمریکا بیزاری، این سخن جاوید روح خداست، ام الفساد ما قرن آمریکاست و فرموده‌ رهبر بیدار ماست، اعتماد به آمریکا، باعث ذلت ماست، انزجار خود را بدعهدی استکبار نشان دادند.
همچنین در پایان این راهپیمایی باشکوه قطعنامه سراسری در پنح بند قرائت شد که در بخشی از آن با اشاره به بی­ اثر شدن معاهده برجام و اثبات چندباره بدعهدی آمریکا و اروپا بر تقویت بنیه اقتصادی کشور با رونق تولید و تحقق عملی اقتصاد مقاومتی تاکید شده است.
همچنین راهپیمایان، توقف کامل اجرای یک­طرفه تعهدات جمهوری اسلامی در توافقنامه نقض‌ شده موسوم به برجام و خروج کامل از این معاهده در صورت تداوم بدقولی و عهدشکنی کشورهای اروپایی را امری قطعی قلمداد و انجام آن را خواستار شدند.
مشابه این راهپیمایی در تمام مناطق و شهرستان های استان یزد برگزار شد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.