به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نمازجمعه مهریز گفت: باید مسئولان با قدرت در برابر حق و حقوق ملت در برجام ایستادگی و دفاع کنند.
وی ادامه داد: اگر همانند گذشته شاهد عهدشکنی های آمریکا و اروپا در برجام باشیم مسئولان نباید در قبال آن از خود کرنش و کوتاهی نشان دهند.
امام جمعه مهریز به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی و انزجار از آمریکا و اروپا اشاره کرد و گفت: همه باید با همبستگی با حضور در میدان در مقابل دشمن ایستادگی کنند.
محی الدینی به هفته هلال احمر و خدمات این جمعیت در خدمات رسانی به مردم و آسیب دیدگان پرداخت و از مردم همکاری با آنها را خواستار شد.
7541/
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ا اشاره با سالروز خروج یکجانبه و غیرقانونی آمریکا از برجام افزود: در هر زمان که خواسته ملت ایران طبق قانون تأمین شود، ما نیز به همان میزان اجرای مجدد تعهدات متوقف‌شده را از سر می‌گیریم.
امام‌جمعه ابرکوه اظهار داشت : آمریکا به دنیا ثابت کرد که این کشور با قلدری تمام، اصول شناخته ‌شده بین‌المللی را با تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی زیر پا گذاشته است.
وی ادامه داد: متأسفانه این زورگویی با هیچ اقدام متناسب از سوی شورای امنیت و یا اعضای باقی ‌مانده در برجام مواجه نشده است .
حسینی اضافه کرد: شورای امنیت ، اثرات و تبعات خروج آمریکا از برجام را نه‌ فقط جبران نکردند بلکه با آمریکا در اعمال تحریم‌ها به‌نوعی همسویی هم داشته‌اند.
7540
امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه هدف اصلی آمریکا؛ اصل موجودیت جمهوری اسلامی‌ است و با مذاکره و رابطه حل نمی‌شود گفت : هر ملت و دولتی که به آمریکا اعتماد کند ضربه خواهد خورد.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی درخطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی افزود: آنچه که امروز آمریکایی‌ها از خود بروز می‌دهند، همان چیزی است که در طول بیست و هفت سال نسبت به ملت ایران، همیشه در ذهنشان بوده است.
به گفته وی ابزارشان هم عبارت است از تهدید، ارعاب، تبلیغات جنگ روانی، دلسرد و ناامیدکردن مردم، ایجاد دو دستگی .
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه ملت ما به خوبی این صحنه را می‌شناسد و آمریکا را غیر قابل اعتماد می‌داند، گفت: تجربه 40 ساله ملت ما و هوشیاری مسئولان و راهبردهای مقام معظم رهبری کاملا مشخص کرده‌است که ملت ایران یک راه بیشتر برای پیروزی ندارد و آن هم ایستادگی است که امروز در داخل کشور شاهد یک اجماع ملی بی نظیر برای اجرای راهبرد ایستادگی هستیم.
9877/
گزارش خبرنگاران ما از شهرستان های استان یزد حاکیست: راهپیمایی حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی، امروز و پس از اقامه نماز جمعه در شهرها و مناطق مختلف استان برگزار شد.
راهپیمایان ضمن سردادن شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، حمایت قاطع خود را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی در کاهش تعهدات برجامی اعلام کردند.
6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.