به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی پنجشنبه شب در نشست جمعی از نخبگان و روحانیون که با حضور امام جمعه برگزار شد به اهمیت همدلی و تعامل سازنده بین قشرهای مختلف اشاره کرد و افزود: در سایه همکاری و همدلی است که موفقیت بدست می آید.
وی ادامه داد: در حال حاضر یک وحدت کلمه خوبی بین اقشار مختلف مردم این شهر با مسئولان و همراهی روحانیون منطقه وجود دارد که قطعا باید برای حفظ آن و بهره گیری بیشتر در راستای حل مسائل و خدمت به جامعه اسلامی استفاده کرد.
فرماندار مهریز تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری مردم و مسئولان با درک شرایط با همکاری و همبستگی در مسیر تحقق اهداف نظام و برنامه های دولت فعالیت می کنند.
زارع زاده مهریزی تصریح کرد: به رغم تحریم های ظالمانه استکبارجهانی، دولت و مسئولان تمام وقت خود را برای رونق تولید و اشتغال گذاشته اند و قطعا هنور فرصت ها و زمینه های خوبی است که باید استفاده کرد .
وی گفت: نخبگان و روحانیون می توانند با ارائه دیدگاه های راهگشا و موثر خود مسئولان را در خدمت و تلاش بیشتر در ابعاد مختلف مورد نیاز شهرستان یاری دهند و از پیشنهادات استقبال می شود .

**همدلی رمز توسعه ماندگار
همچنین امام جمعه مهریز گفت: برای موفقیت در هر امری به همدلی و همکاری مردم و مسئولان به خصوص نخبگان نیاز است و باید برای کمک به دولت و نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرد.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: ظرفیت های خوبی در منطقه وجود دارد که با تعامل سازنده و بهره گیری از نخبگان و همراهی مردم می توان برای موفقیت بهره گرفت.
وی به ضرورت حضور نخبگان و روحانیون در برنامه های مختلف شهرستان و همکاری بیشتر با طرح های نظام و دولت به خصوص برای رونق تولید و اشتغال پایدار تاکید کرد.
امام جمعه مهریز به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد: هوشیاری مردم و ولایتمداری آنها موجب شکست استکبار شده و باید این روحیه و بصیرت ادامه یابد .
محی الدینی به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی به صورت متمرکز در طول سال در شهرستان با همراهی مردم تمام محلات و همکاری مسئولان اجرایی تاکید کرد.

**ضرورت بصیرت و دشمن شناسی
همچنین امام جمعه موقت سابق مهریز گفت: استکبارجهانی برای ضربه زدن به نظام اسلامی به انواع توطئه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و روانی متوسل شده است.
حجت الاسلام سید حسین حسینی افزود: دشمنان به رغم تمام هجمه ها علیه انقلاب اسلامی تاکنون در طراحی ها و برنامه های موفق موفق نبوده اند و این به خاطر هوشیاری مردم و مسئولان بوده است.
وی اظهار داشت: باید مردم و مسئولان روز به روز با وحدت و همکاری بر بصیرت دینی و انقلابی خود بیفزایند و دولت و نظام را در برنامه ها و طرح ها یاری دهند.
همچنین در این نشست صمیمی که در دفتر امام جمعه به مناسب ماه مبارک رمضان برگزار شد تعدادی از حاضران به طرح دیدگاه های خود برای توسعه منطقه و انجام برنامه های فرهنگی و مذهبی پرداختند.
مهریز 100 روحانی بومی و غیر بومی دارد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.