محمدرضا رضایی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره شعار سال اظهار داشت: رونق تولید که به درستی از سوی مقام معظم رهبری در پیام نوروزی به عنوان شعار سال جدید انتخاب شد، برای توفیق و به نتیجه رسیدن باید دغدغه واقعی همه دلسوزان نظام قرار گیرد.
وی با بیان اینکه برای غلبه بر مشکلات اقتصادی و شکست تحریم ها باید به تولید ملی اهمیت داد ، افزود: تعاونی ها به عنوان نیروی محرکه رونق تولید است و با توجه به نقش و ظرفیت تعاونی ها در قانون اساسی بی شک در شتاب گرفتن تولید موثر خواهد بود و وابستگی به بیرون از کشور را کاهش خواهد داد.
عضو ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی ، باور داشتن به اعتماد مردم و مشارکت آن ها را پیش فرض اصلی حرکت در قالب تعاونی ها دانست و گفت: مردم هرکجا مورد توجه و اعتماد قرار گیرند خود برای غلبه بر مشکلات پیشقدم می شوند و امروز در حوزه اقتصاد نیز با تکیه بر قدرت مردمی می توانیم موانع را به آسانی پشت سر بگذاریم.
رضایی نژاد، تکیه بر اندیشه و نیروی جوانان را عامل مهمی در موفقیت شعار سال دانست و اظهار داشت: تاکید رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر نیروی جوان می تواند منجر به تحول مثبت اقتصادی در زمینه تولید شود.
مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان خاطرنشان کرد: بیانیه دوم مقام معظم رهبری ، رونق تولید را به دست جوانان و تلاشگران همه عرصه های اقتصادی و علمی به خصوص حوزه های دانش بنیان ممکن می سازد.
حمایت از خودکفایی و توانمندسازی همه بخش های راهبردی، از بندهای اقتصاد مقاومتی است که سیاست های آن در سال 1392 ابلاغ شد.
سال 1395 از سوی رهبر معظم انقلاب «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نام گرفت. سال 1396 نیز «اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال» بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار سال 1397 را «حمایت از کالای ایرانی» اعلام کردند.
امسال نیز سال «رونق تولید» نام دارد.
1968/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.