به گزارش روز شنبه روابط عمومی این اداره کل 'محمد علی غنی'
از اعلام آمادگی آموزش و پرورش استان برای پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مدارس خبر داد و افزود: با تلاش های انجام شده تعداد کلاس های گروه ویژه هم نسبت به سال قبل 12 درصد افزایش یافته است.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی استان بر لزوم فراهم کردن امکانات لازم برای رفاه میهمانان تاکید کرد و افزود: همه عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی برای تکریم و تعظیم فرهنگیان و خانواده های آنان تلاش خواهند کرد و در این راستا هفت کمیته در آموزش و پرورش فعال شده است .
غنی خاطرنشان کرد: تعداد 842 نفر از همکاران فرهنگی استان یزد شامل عوامل ستادی، اجرایی، مدیران و سرایدارن مدارس به صورت شبانه روزی برای اسکان نوروزی میهمانان تلاش می کنند.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل بیان داشت: 17 پایگاه پذیرش و ثبت نام مسافران در سطح شهرستانها و مناطق استان برپا شده که در مرکز استان 2 پایگاه در نواحی یک و دو یزد، کار پذیرش مسافران را به عهده خواهند داشت .
پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی به صورت اینترنتی از 3 اسفند ماه شروع و تا 24 اسفندماه ادامه دارد و پذیرش حضوری از 28 اسفند تا 12 فروردین سال 98 در پایگاه های استان انجام خواهد شد.
2088/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.