معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد شهرداری ها را متولی اصلی میزبانی ایام نوروز در شهرها دانست و گفت: فعالیت های مربوط به خدمات ستاد اجرایی سفر باید با انسجام و هماهنگی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن صادقیان در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز با تاکید بر انسجام و هماهنگی بین دستگاه ها و کمیته ها اظهار داشت: از سوی هیچ نهاد و دستگاه اجرایی چاپ متفرقه نقشه راهنمای مسافر صورت نگیرد.

وی ادامه داد: لازم است شهرداری ها و واحدهای زیرمجموعه بر مبنای ایجاد هماهنگی با سایر دستگاه های خدمات رسان در زمینه اطلاع رسانی و ساماندهی ورودی شهرها به شکلی پررنگ و محوری عمل کنند.

صادقیان یادآور شد: هیچ گونه اطلاع رسانی پراکنده و چاپ متفرقه نقشه راهنمای مسافر صورت نگیرد و تمام مجموعه های فعال در این زمینه با محوریت کمیته اطلاع رسانی نسبت به انجام فعالیت های مشترک و تجمیع توانمندی ها اقدام نمایند.

وی گفت: بولتن ها و مجله های معرفی شهرهای مختلف استان در یک قالب و با نظارت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و کمیته اطلاع رسانی انجام شود و معرفی جشنواره های روستایی نیز مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بر بهره گیری از فضای مجازی و سامانه های نوین ارتباطی در راهنمایی مسافران نوروزی تاکید و بیان کرد: توجه به تقویت سامانه های ارتباط مستقیم با مردم نیز شناسایی مشکلات و نظارت بر ارائه خدمات به ویژه در حوزه بهداشت و نظافت شهری را سرعت می بخشد.

از من بپرس

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد هم ادامه این نشست اظهار داشت: کمیته اطلاع رسانی خدمات سفر استان در ایام نوروز با شعار «از من بپرس» به فعالیت می پردازد و فعال سازی سایت جامع سفر در حوزه اطلاع رسانی و اخبار این حوزه اقدام شاخص کمیته است.

علی صالحی افزود: در این کمیته اهدافی از جمله آگاهی بخشی به گردشگران و آشنایی با جاذبه های استان، تسهیل استفاده از امکانات و معرفی توانمندی ها در مسیر توسعه  و رونق گردشگری دنبال می شود.

صالحی خاطرنشان کرد: ساماندهی به اطلاع رسانی در ورودی شهرها،نظارت بر محتوای اقلام تبلیغاتی، اطلاع رسانی به شیوه نوین، ارائه فرم سنجی به مسافران و اطلاع رسانی در زمینه مراکز خدمات با موضوعات مختلف، جشنواره ها، برنامه های فرهنگی و بومی نیز از دیگر اهداف این کمیته است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در پایان بر تجمیع برنامه های اطلاع رسانی و همکاری مشترک دستگاه های اجرایی و شهرداری ها در این زمینه تاکید و هماهنگی این فعالیت ها با هدف انسجام بخشی و اثرگذاری هر چه بیشتر با کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر را خواستار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.