عباس عاصی زاده روز شنبه به ایرنا افزود:‌ در این طرح، رویاهای کودکان در قالب نامه هایی نوشته و جمع آوری شده و به صورت نمادین به درخت آرزوها وصل و در حد امکان برآورده می شود.
وی اضافه کرد: ‌خیران با انتخاب هر یک از این دست نوشته ها ،‌ بعد از مشخص شدن آرزو و نیاز این کودکان، می توانند نسبت به برآورده کردن و تهیه آن اقدام و خود، آن را به این کودکان تحویل دهند.
مجری طرح درخت آرزوها با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشن ،‌ تامین نیازها و برآورده کردن آرزوهای این کودکان در آستانه سال جدید است تصریح کرد: خیران در سال گذشته نزدیک به 500 میلیون ریال به کودکان بی بضاعت کمک کرده اند که به صورت کالا و هدایای غیرنقدی در اختیار آنها قرار گرفت.
عاصی زاده با بیان اینکه تمامی کودکانی که تحت پوشش طرح هستند پرونده ای در کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا اداره بهزیستی این شهرستان ندارند اظهار داشت:‌ در بین کودکان تحت پوشش افراد غیر بومی ساکن در اردکان نیز هستند و طبق شعار درخت آرزوها ، ما به فرزندان آدم کمک می کنیم، نیاز آنها برآورده خواهد شد.
وی یادآور شد:‌ به هیچ وجه از مبالغی که خیرین اعتماد کرده و در اختیار مجریان طرح قرار می دهند برای تبلیغات یا اجرای مراسم خرج نخواهد شد.
مدیرموسسه باران کویر اردکان با بیان اینکه خرج اجرا و تبلیغات از منابع دیگری تامین می گردد گفت : برای کمک به این کودکان شماره حساب کمک به طرح درخت آرزوها 6037707000107569 بانک کشاورزی، موسسه غیرانتفاعی باران وهمچنین موسسه خیریه امام زمان (عج) 834445646 بانک کشاورزی در اختیار خیران قرار گرفته است.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.