به گزارش شامگاه پنجشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، احمد ترحمی در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان افزود: اطلاع رسانی شفاف و بیان دستاوردهای نظام و دولت به منظور افزایش امید و رضایتمندی جامعه، افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی از مولفه های امنیت پایدار است.
وی ادامه داد: همه رسالت ها و وظایف روابط عمومی دستگاه ها و نهادهای عمومی در سه اصل شجاعت و شهامت در بیان حقایق و وظایف، وفاداری به نظام، ارزش ها‌ی انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا و پاکی و صداقت در انجام وظیفه خلاصه می شود.
این مسئول اظهار داشت: لازم است انجام وظایف و رسالت ها در این حوزه همراه با خلاقیت، نوآوری و ابتکار باشد و شیوه های اطلاع رسانی و رسانه ای ما متناسب با شرایط روز جامعه تغییر و پیشرفت کند.
ترحمی با اشاره به اینکه وظایف مدیران روابط عمومی نباید فقط اطلاع رسانی یک سویه و یک طرفه باشد از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ‌خواست علاوه بر عمل به وظایف بخشی، رسالت بین بخشی و فرابخشی را نیز مدنظر قرار دهند.
به گفته وی، مسئولان روابط عمومی باید در دستگاه های اجرایی چشمان بیدار نظام و جامعه ‌و در کنار مردم باشند و به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مدیران نقش ‌آفرینی کنند.
یازدهمین نشست توجیهی و آموزشی شورای هماهنگی روابط عمومی ها با حضور جمعی از مسئولان و مدیران این حوزه در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.
نشست های هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی بر حسب نیاز به صورت منظم به میزبانی مجموعه های مختلف و زیر نظر اداره کل روابط عمومی استانداری یزد برگزار می شود.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال 1395، یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها ،آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می کنند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.