به گزارش عصر روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، آیت الله ابوالقاسم وافی در مراسم افتتاحیه آزمون قرآن کریم کارکنان انتظامی افزود: پلیس در خط مقدم جبهه مبارزه با فساد و استکبار است و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
وی با بیان اینکه در قرآن کریم بر 2 واژه نعمت و شکر تاکید شده ادامه داد: انسان هرچه دارد از طرف خداوند است چون قبل از آفرینش هیچ چیزی را نداشت و پروردگار انسان را از عدم به این عالم فرستاد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خداوند سرمایه های دل، جان و گوش را دراختیار ما قرار داده تا وسیله ای باشد برای رسیدن به کمال الهی و این موضوع را همه درک می کنند.
وافی تصریح کرد: اگر انسان بداند که چه نعمت هایی را با چه تفضل و عنایتی دریافت کرده و خداوند را حاضر بر اعمال و رفتار خود بداند آن وقت غفلت نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه هیچ نعمتی بالاتر از نعمت قرآن کریم نیست افزود: تعلیم، آشنایی و عمل به قرآن یکی از بزرگ ترین نعمت های الهی
است و دلیل آن هم این است که قرآن به قلب پیامبر اکرم(ص) رسیده و ایشان هم به دستورات قرآنی عمل می کردند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، 12 هزار حافظ کل قرآن کریم در سطح کشور داریم و کلام وحی در بین پلیس انقلاب اسلامی دارای جایگاهی خاص است.
وافی اظهار داشت: هرچه جوانان کشور با قرآن کریم آشناتر شوند دشمنان مایوس خواهند شد و در رسیدن به نیات شوم خود ناکام خواهندماند.
وی بیان داشت: نیروی انتطامی چه در جنگ تحمیلی و چه امروز در مبارزه با اشرار و سوداگران مرگ شهدای بسیاری را تقدیم نظام اسلامی کرده که این ها همه نعمت الهی است.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.