عباس مهری عصر پنچشنبه در حاشیه نشست هماهنگی هرچه بهتر برگزاری یوم الله 22بهمن به خبرنگار ایرنا افزود: راهپیمایی با شرکت مردم و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور مردم همیشه در صحنه دهستان فراغه برگزار می شود .
وی اظهار داشت : در این روز مردم روستاهای فراغه ، صفی آباد ، ده عرب ، جلال آباد ، خسرو آباد و صادق آباد در مسجد روستای رحیم آباد حضور می یابند و پس از برگزاری نماز ظهر و عصر راهپیمایی باشکوه 22بهمن از این مسجد به طرف گلزار شهدای رحیم آباد با شعار های انقلابی ادامه خواهد یافت .
وی اظهار داشت : امسال مردم بار دیگر و با حضور خود در راهپیمای وفاداری ملت به آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل را نشان خواهند داد که پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است.
سرپرست بخشداری مرکزی ابرکوه با بیان اینکه روز 22 بهمن روز عزای دشمنان و مستکبران است خاطرنشان کرد: حضور پرشور روستائیان و عشایر فداکار این منطقه در راهپیمایی توطئه‌های دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.
مهری تصریح کرد: 22 بهمن در تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی نقطه بسیار درخشانی است و شعاع این درخشانی همچنان در جهان روز به روز گسترش و بیشتر می شود.
وی یادآور شد : با وجود توطئه های مختلف استکبار جهانی و تحریم های ظالمانه ، مردم برای تحقق اهداف امام (ره) و شهدا با حضور خود در این حماسه ملی ، روز به یادماندنی و با شکوهی را نسبت به سال های قبل خلق خواهند کرد.
بخش مرکزی ابرکوه دارای 22 روستا با جمعیتی بیش از 10 هزار نفر است و شغل اکثر ساکنان آن کشاورزی و دامداری است.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.