این طرح‌ ها شامل بوستان 2 هکتاری فراغه ، مرمت و بهسازی مرکز محله روستاهای ده عرب ، عزیزآباد و صفی‌آباد و زیرسازی و آسفالت جاده شهرسب به شمس‌آباد به طول هزارو 500 متر است .
به همین مناسبت طرح آبیاری کم‌فشار قدیری که در وسعت 50 هکتار اجرا شده بهره‌ برداری شد و برای اجرای آن حدود چهار میلیارد و 600 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده که دولت سه میلیارد و960میلیون ریال آن را به‌صورت بلاعوض پرداخت کرده است .
پرورش اسب دره شوری 32 راسی مطهری با 20میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و همچنین بهسازی ورودی روستای هروک بخشی از این طرح‌ها است .
برگزاری جشنواره بومی ، محلی عشایری دهستان فراغه، جشنواره‌ غذایی ، صنایع‌ دستی بانوان بخش مرکزی ، برنامه پیاده‌روی خانوادگی در دهستان‌های فراغه و تیجرد، جشنواره توانمندی‌های زنان روستایی در پنج روستای بخش مرکزی ، دیدار با تعدادی از خانواده معظم شهدا ، استقرار میز خدمت و حضور مسئولان در روستاها ، برنامه‌های محفل قرآنی در روستاهای بخش مرکزی و راهپیمایی 22 بهمن در هفت نقطه دهستان فراغه بخش مرکزی ابرکوه از دیگر برنامه گرامیداشت دهه فجر است.
بخش مرکزی ابرکوه دارای 19 روستای دارای دهیاری و سه روستای فاقد دهیاری با جمعیتی بیش از 10 هزار نفر است و شغل اکثر ساکنان آن کشاورزی و دامداری است.
7540/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.