محمد زاده رحمانی روز یکشنبه در نشست خبری با گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اظهار داشت: نصب علائم ترافیکی و گاردریل آن امروز به اتمام رسید.
وی طول این مسیر را 110 کیلومتر عنوان کرد و افزود: برای تکمیل و راه اندازی آن 415 هزار و 700 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در دولت تدبیر و امید هزینه شده است.
فرماندار بافق تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح ملی علاوه بر دسترسی ایمن مردم بافق با مرکز استان یزد، شهرستان های بهاباد ، کوهبنان ، راور و روستاهای نوق و سی ریز استان کرمان هم به سهولت از این جاده بهره مند خواهند شد.
وی در ادامه از افتتاح مرحله نخست جاده بافق - ساغند با هزینه 30 هزار میلیون ریال خبر داد و تصریح کرد:بهره برداری از این جاده ، بافق را به کریدور استان های جنوب شرق کشور تبدیل خواهد کرد.
این مسوول آغاز عملیات اجرایی باند دوم جاده بافق – بهاباد تا سه راهی کوشک را در دهه فجر خبر داد و یادآور شد و بیان کرد: قیر مورد نیاز با پیگیری فرمانداری توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تامین و زیرسازی آن با اعتبار 240 هزار میلیون ریال از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق انجام می شود.
وی مجموع طرح های قابل افتتاح در دهه فجر را 71 مورد اعلام کرد و یادآور شد: این طرح ها با اعتباری معادل یکهزار و 430 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.
فرماندار بافق سه طرح شهری، طرخ های کشاورزی، آبفا، ساختمان امدادی و اداری ناحیه گاز، مخابرات، ورزش و جوانان، توزیع برق ، جاده سازی، بنیاد مسکن، نیروی انتظامی، شرکت سنگ آهن، منابع طبیعی، بهزیستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی را از مهمترین طرح های قابل افتتاح عنوان کرد.
وی همچنین از آغاز عملیات گاز رسانی به دهستان کوشک بافق و پنج روستای شهرستان بهاباد خبر داد و گفت: این طرح با اعتبار 12 هزار میلیون ریال در مدت یکسال اجرا می شود.
زاده رحمانی تصریح کرد: با اجرای این طرح گاز رسانی، بافق در ردیف شهرستان های سبز کشور قرار می گیرد.
تکمیل جاده ها و طرح های نیمه تمام، صنایع جوار ریلی و راه آهن از اولویت های برنامه شهرستان بافق در سال 98 است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.
7543/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.