به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌ در خطبه های نمازجمعه این هفته یزد افزود: ملت ایران به رغم تمام دشمنی های اسکتبار ، روحیه خدامحوری و ولایتمداری خود را حفظ کرده است.
وی ادامه داد: راه عزت و سعادت ملت و کشور در دنیای کنونی که دشمنان با فشارهای اقتصادی و روانی به دنبال اهداف پلید خود هستند همان اطاعت از مقام معظم رهبری است.
امام جمعه یزد تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به ملت و کشور ما عزت داد و باید برای تحقق اهداف و آرمان های نظام از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
ناصری یزدی گفت: حفظ اصول و ارزش های دینی باید محور فعالیت مسئولات قرار گیرد و همه با وحدت و دشمن شناسی برای شکست توطئه های استکبار تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ایران به قدرت سیاسی منطقه تبدیل شده و این نشان دهنده عظمت ملت ما و حضور در صحنه پیگیری آرمان امام (ره) و شهیدان است.
ناصری به توطئه اقتصادی دشمنان علیه نظام اشاره کرد و از مردم و مسئولان خواست با هوشیاری و بصیرت برای حل مسائل و رسیدگی به نیارها اقدام کنند.
وی به توطئه دشمنان در فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی پرداخت که باید مردم و مسئولان در برابر آنها هوشیار باشند و با فعالیت های دینی در برابر آنها ایستادگی کنند.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.