به گزارش ایرنا رقیه کرمانیان روز شنبه در نشستی با خواهران و طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرای اردکان افزود: با توجه به اینکه در جامعه اسلامی ، بزرگان دینی و علمی چون مقام معظم رهبری اهتمام ویژه ای به امر مطالعه و کتابخوانی دارند مساله کتاب و جایگاه آن باید در زندگی مردم ما سهم خوبی داشته باشد .
وی اضافه کرد: خواهران طلاب در این امر وظیفه سنگینی بر دوش دارند آنها باید با پشتیبانی از کتاب در این مسیر موفق تر از گذشته گام بردارند .
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری اردکان تصریح کرد: با این کار می توانند به ترویج مباحث دینی در بین جوانان و نوجوانان نیز بپردازند .
کرمانیان اظهار داشت: کتابخوانی و علم آموزی یک وظیفه ملی بلکه یک واجب دینی است که موجب آرامش اجتماعی و فردی می شود .
وی اظهار داشت : متأسفانه در جامعه امروز وجود فضاهای مجازی موجب کاهش سرانه مطالعه در شهرستان اردکان شده که لازم است برای افزایش سطح مطالعه برنامه‌ ریزی‌های مفیدی صورت بگیرد.
این مسئول با اشاره به نقش تأثیرگذار حوزه علمیه خواهران در عرصه کتاب و کتاب‌خوانی، اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران با پشتیبانی کامل از افکار، بیان و قلم، زنان جامعه را به سمت رشد و تعالی هدایت کند.
در این نشست کتاب های حکمت نامه فاطمی به نویسندگی محمد ری شهری، خاطر نازک گل به نویسندگی حسین سیدی، مادر آفتاب به نویسندگی مهر سادات ، شبهات فاطمیه به نویسندگی مجتبی عصیری معرفی و به بیان خلاصه ای از آن پرداخته شد .
همچنین پیشنهاداتی در خصوص افزایش مطالعه کتاب در بین مردم توسط خواهران طلاب در این نشست داده شد .
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان هم در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.