به گزارش جمعه شب روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌ یزدی در جمع مردم بهاباد افزود: استکبار دنبال این بود که با اشغال سوریه و عراق زمینه‌ای فراهم کند که ایران محاصره شود ولی همه دنیا دیدند که هرچه ظلم و تلاش آنها بیشتر بود، در برابر ایستادگی و برنامه‌های ایران ناکام ماندند.
وی با اشاره به اینکه داعش امروز به بلای جان استکبار تبدیل شده است، گفت: ‌اگر حضور ایران در سوریه نبود امروز باید با داعش در داخل کشور می‌جنگیدیم. حضور ایران در سوریه و عراق سبب شد که دشمن شکست خود را علنا بیان کند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: دشمنان از سال ابتدایی انقلاب نمی‌خواستند این نظام پا بگیرد و هر روز توطئه‌های مختلفی را طراحی می‌کردند اما به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی ایران امسال چهل ساله شده است.
ناصری یزدی یادآور شد: هر کشور دیگری به غیر از ایران بود به هیچ عنوان نمی‌توانست در برابر این هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنند و در برخی موارد هم دیدیم که برخی کشورها یک روز قصد ایستادگی در برابر آمریکا داشتند اما به دلیل بی‌بهره بودن از رهبری همچون امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، شکست خوردند.
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمن برای نابودکردن سوریه و عراق و ورود به ایران میلیاردها دلار هزینه کرده است، افزود: قطعا ما نمی‌توانستیم این پیروزی‌ها را به تنهایی کسب کنیم و در طول این 40 سال تمام پیروزی‌های ایران به واسطه کمک‌های الهی رخ داده است.
مرکز شهرستان 40 هزار نفری بهاباد در 180 کیلومتری یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.