محمد رضی زاده عصر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استعدادهای خوبی در بین جوانان ساحلی باز استان وجود دارد که اگر حمایت شوند می توانند افتخار آفرینی کنند.
وی ادامه داد: حمایت مادی و معنوی از جوانان فعال بومی این رشته توسط مسئولان، نقش مهمی در دلگرمی و تقویت تیم های استان در لیگ های کشور دارد.
به گفته این بازیکن عضو تیم ایفا اردکان، جوانان بومی شاغل در لیگ های مختلف ساحلی کشور سال های اخیر به خوبی نشان دادند که از توانایی و علاقه مندی بالایی برخوردارند و با حمایت های لازم می توانند بیشتر خود را نشان دهند.
رضی زاده، همچنین رسیدگی به مشکلات تیم های یزد در لیگ کشور و همچنین انعکاس اخبار رقابت ها را در رسانه های گروهی موجب فرهنگ سازی این رشته جذاب ذکر کرد.
هم اکنون وضعیت فوتبال ساحلی یزد در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و استان دارای 2 تیم در لیگ برتر باشگاه های کشور است.
پنج بازیکن مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سید علی ناظم، حمید بهزادپور، حمید رضا دهقانی، عباس رضایی و ... در تیم ملی بازی می کنند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند.
محمد حسین میرشمسی سرمربی تیم مقاومت گلساپوش یزد به خاطر شایستگی چند سال سکان هدایت تیم ملی را بر عهده داشت.
هم اکنون تیم های مقاومت گلساپوش یزد و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر و همچنین پیام کویر اردکان و ملاباشی 2 نماینده یزد در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور هستند.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.
استان یزد 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.