مجید جوادیان زاده عصر روز چهارشنبه در جلسه اعضای کمیته اقلیت های دینی افزود: آمادگی این اقلیت ها در کنار سایر آحاد مردم، تبلور همبستگی عمیق بین تمام ایرانیان در بزرگداشت فجر پیروزی است.
وی ادامه داد: اقلیت های دینی در سالگرد انقلاب بار دیگر در کنار سایر هموطنان، عشق قلبی خود را به نظام و ارزش های آن اعلام می کنند و قطعا اوج آن حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن است.
این مسوول تصریح کرد: همه مقدمات و همکاری توسط متولیان فرهنگی و این اداره کل در کنار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای مشارکت اقلیت های دینی در برنامه های سالگرد انقلاب اسلامی فراهم است.
جوادیان زاده، بر برگزاری جشن بزرگ باشکوه توسط زرتشتیان و همچنین انجام سایر فعالیت های هنری مورد نیاز در طول دهه فجر در سطح این استان تاکید کرد.
همچنین جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: برگزاری جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک وظیفه ملی است و هه باید خود را دخیل بدانند .
سعید زارع افزود: در این خصوص در یزد و تمام شهرستان ها نسبت به راه اندازی ستادهای اصلی و فرعی و کمیته های مورد نیاز بر حسب ضرورت اقدام شده است.
وی خاطر نشان کرد: اقلیت های دینی در کنار سایر مردم در برنامه های مختلف سالگرد انقلاب شرکت می کنند و عشق خود را به نظام و کشور نشان می دهند.
در این جلسه، روسای انجمن زرتشتیان مناطق یزد بر آمادگی خود برای برگزاری جشن های دهه فجر و حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تاکید کردند.
حدود هفت هزار زرتشتی در شهرستان های یزد، اردکان و تفت سکونت دارند.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد و 10 ستاد اصلی دهه فجر در سطح این استان تشکیل و فعالیت دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.