به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید قریشی عصر روز یکشنبه در جلسه هم اندیشی مسئولان کتابخانه های شهرستان افزود: در این ارتباط برگزاری نشست کتابخوان، جلسه های هم اندیشی، تجلیل از فعالان کتابخوانی و معرفی مولفان منطقه انجام می شود.
وی دیگر برنامه ها را حضور اعضا در برنامه های فرهنگی و ورزشی، برگزاری مسابقات، مشارکت در راهپیمایی 22 بهمن و معرفی کتاب و ارائه گزارش عملکرد چهل ساله بخش کتاب ذکر کرد .
این مسئول با تقدیر از تلاش مسئولان و کتابداران کتابخانه ها در هفته کتاب و کتابخوانی، گزارشی از برنامه ها و عملکرد انجام شده ارائه و بر ادامه تعامل بین بخشی تاکید کرد.
قریشی به بازدید کارشناسان از کتابخانه های عمومی در سال جاری اشاره کرد و گفت: مشکلات موجود و نقاط ضعف و قوت هر کتابخانه شناسایی شده است و ضرورت دارد، مسئولان با ارائه راهکار و تدابیر لازم برای رفع مشکلات تلاش کنند.
رییس اداره کتابخانه های عمومی مهریز در ادامه با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب ، خواستار برگزاری پرشور برنامه های فرهنگی با موضوع دهه فجر برای اقشار مختلف مردم در کتابخانه های عمومی شد.
در ادامه این نشست، شرکت کنندگان برنامه های پیشنهادی کتابخانه ها در خصوص دهه فجر را اعلام و بر انجام باشکوه مراسم ها تاکید کردند.
در پایان نشست ، مسئولان کتابخانه‌ های عمومی به بیان مسائل و مشکلات حوزه فعالیت خود پرداختند.
مهریز 12 کتابخانه عمومی با 140 هزار نسخه کتاب دارد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.