به گزارش ایرنا اباذر غفوری روز شنبه در نشستی با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان با بیان اینکه خود را مرهون مردم می‌دانیم و باید این دین را جبران کنیم، افزود: سعی می‌شود از ظرفیت‌های موجود در حوزه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهرداری اردکان با هدف دستگیری از نیازمندان، استفاده شود.
وی اضافه کرد: یکی از رسالت‌های خطیر و با اهمیت کمیته امداد امام خمینی (ره) رسیدگی به وضعیت مالی و معیشتی خانواده‌هاست و این باور وجود دارد که یکی از مهم‌ترین ریشه ‌های استضعاف، ناشی از فقر فرهنگی بوده و تا زمانی که به‌ صورت زیربنایی و بنیانی به آن پرداخته نشود، خودکفایی واقعی صورت نخواهد گرفت.
غفوری اظهار داشت: باید نیازمندی که درآمدی ندارد به چرخه کار و اشتغال وارد و در جریان زندگی ضمن ارائه خدمت در جامعه به کسب درآمد نیز نائل شود که چنین رویکردی به استقلال در معیشت و فقرزدایی منجر خواهد شد.
محمدرضا خلیلی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان با اشاره به اینکه شهرداری نهادیست که باید در راستای خوب زندگی کردن مردم تلاش کند، آمادگی این اداره را برای همکاری با شهرداری اعلام کرد و افزود: کمیته امداد حضرت امام (ره) با تجهیز همه امکانات خود در خدمت آحاد مختلف مردم جامعه بوده و در همه بخش‌های مختلف اجتماعی آماده پاسخگویی به نیازهای آنهاست.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان هم در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.