به گزارش ایرنا، 'علیرضا زاکانی' روز پنجشنبه در نشست مجمع عالی بسیج یزد با بیان اینکه در 40 سال گذشته، توطئه های مختلفی علیه نظام، توسط استکبار جهانی انجام شده افزود: تمام توطئه ها در ابعاد مختلف به شکست رسیده و نظام اسلامی پویاتر از همیشه با همت مردم و همراهی مسئولان با قدرت به راه خود ادامه می دهد.
وی ادامه داد: برای موفقیت نظام در عرصه های مختلف باید از تمام سرمایه های انسانی و نیروهای کارآمد در قالب برنامه مشخص و دقیق استفاده کرد و بار دیگر عظمت و قدرت انقلاب اسلامی در اداره جامعه اسلامی را نشان داد.
این فعال سیاسی تصریح کرد: کشور ما در 40 سال گذشته در ابعاد مختلف به پیشرفت های زیادی رسیده، ولی تا اهداف متعالی خود فاصله دارد و برای تحقق تمام آرمان ها، همه مردم و مسئولا رسالت دارند.
به گفته زاکانی، به برکت انقلاب، موج بیداری در سراسر عالم و امت اسلام گسترش یافته و همچنان محرومان عالم، ایران اسلامی را الگوی خود در مقابله با استکبار قرار می دهند.
وی خاطر نشان کرد: آمریکا امروز در سطح عالم برای رسیدن به اهداف شیطانی خود با مانعی بزرگ مثل ایران مواجه شده، بنابراین باید همچنان برای تحقق اهداف نظام تلاش کرد.
وی، رمز و راز تمام موفقیت ها را بازگشت به مسیر اصلی نظام، انقلاب اسلامی، ارزش ها، ولایت و دین ذکر کرد و یادآور شد: برای تحقق اهداف عالیه این نظام لحظه ای نباید دست از فداکاری برداریم.
مجمع عالی بسیج یزد با حضور اعضا در مجتمع فرهنگی غدیر این استان برگزار شد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزا نفر جمعیت، 300 هزار بسیجی دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.