به گزارش ایرنا، سیدمحمد رستگاری عصر روز سه شنبه در جمع تعدادی از رانندگان افزود: هدف دولت با همراهی انجمن صنفی این قشر، رسیدگی به مطالبات و حل نیازها با بهره گیری از تمام ظرفیت هاست.
وی ادامه داد: رانندگان قشری سخت کوش، انقلابی و همیشه در خدمت کشور و نظام هستند و دولت با تلاش مضاعف به دنبال پیگیری مطالبات و حل مسائل آنهاست و در این خصوص مشکلی نیست.
همچنین فرمانده منطقه انتظامی مهریز گفت: توجه به نیازهای منطقی رانندگان و رسیدگی به مسائل جزو برنامه های مهمی است که مسئولان در منطقه پیگیری می کنند.
سرهنگ علیرضا خدایی افزود: نیروی انتظامی در خدمت مردم و رانندگان شریف است و برای رسیدگی به نیازها و درخواست های منطقی وظایف خود را انجام می دهد.
در ادامه رئیس انجمن صنفی رانندگان مهریز گفت: این شهرستان یکهزار و 500 ماشین سنگین و نیمه سنگین با 2 هزار راننده پایه یک دارد.
به گفته محمد علی زارع، رانندگان در تمام عرصه‌ ها در کنار دولت و مسئولان در خدمت کشور و نظام هستند و مسائل منطقی خود را در چارچوب مقررات پیگیری می کنند.
وی ادامه داد: نقش‌ آفرینی رانندگان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در بخش های اقتصادی و خدمت‌ رسانیبه مردم بر هیچ فردی پوشیده نیست.
به گفته وی، رانندگان وظیفه خود را در قبال نظام، رهبری معظم و مردم بر حسب نیاز در هر زمان و موقعیتی بدون چشم داشت انجام می‌ دهند.
همچنین در پایان این جلسه با اهدا گل از رانندگان تجلیل شد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.