به گزارش ایرنا ، مسئول کمیته فنی مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معلولان استان در حاشیه برگزاری این مسابقات با اشاره به اینکه ، این رقابت ها به مناسبت گرامیداشت هفته معلولان با تاخیر برگزار شد ، گفت : در این مسابقه مردان در چهار کلاس نشسته و پنج کلاس ایستاده ، بانوان معلول در دو کلاس نشسته و ایستاده و همچنین نونهالان زیر 10 سال استان با هم به رقابت پرداختند.
منصور کاظمی افزود : نفر اول تا سوم هر رشته برای شرکت در مسابقات کشوری معرفی می شوند.
رئیس اداره ورزش و جوانان میبد نیز دلیل برگزاری مسابقه تنیس روی میز جانبازان و معلولان استان به میزبانی میبد با توجه به حضور قهرمانان تنیس روی میز جهان در این شهرستان و وجود تجهیزات این رشته بعد از مرکز استان عنوان کرد.
محمد رضا زارع بیدکی دیگر دلیل انتخاب میبد به عنوان میزبانی برگزاری این مسابقات همکاری و فعالیت دو هیئت حانبازان و معلولان و هیئت تنیس شهرستان برشمرد.
در این مسابقات ورزشکارانی از یزد ، مهریز ، اردکان ، بافق ، زارچ و میبد حضور داشتند در کلاس ال یک و ال 2 نشسته به ترتیب رامین عابدی، مجتبی کریمی و غلامرضا زارع اول تا سوم شدند.
در کلاس ال چهار و ال پنج مشترک نشسته نیز مهدی معصومی ، محمد رضا توحیدی فر و محمد جواد فلاح سوم ، همچنین در کلاس ال 6 ایستاده به ترتیب مصیب رحمانی ، علی کدخدا و علی مقنی زاده حائز مقام های اول تا سوم شدند.
همچنین در کلاس ال 7 ایستاده داوود خانی ، منصور کاظمی و ابراهیم برزگر به مقام اول تا سوم دست یافتند ، همینطور در کلاس های ال 8 و ال 9 مشترک ایستاده محمد حسن نیک دوست ، مصطفی بیکی و رسول زارع به ترتیب اول تا سوم شدند.
مقامها اول تا سوم در کلاس ال 10 ایستاده نیز از آن علیرضا عرب ، اکبرعلیزاده و حمید باقری شد.
در مسابقات تنیس روی میز بانوان که به صورت نشسته و ایستاده برگزار شد ، مهدیه منگلی ، مریم حیدری و سمیه منگلی در سطح نشسته به مقام های اول تا سوم دست یافتند ، ایستاده نیز مطهره کارگر، حدیثه پوررشیدی به ترتیب اول و دوم ، همچنین فاطمه حیدری و افسانه علمدار به طور مشترک سوم شدند.
در رده نونهالان نیز ابوالفضل صادقی ، محمد طاها فخار و ابوالفضل خیری حائز مقام های اول تا سوم شدند.
شهرستان میبد 200 ورزشکار تنیس روی میز در هیئت جانبازان و معلولان شهرستان و همچنین هیئت تنیس دارد.
از قهرمانان تنیس روی میز شهرستان می توان به مهدی معصومی ، علی زارع شاهی ، مهدی زارعی ، مصطفی حامد نیا و خانم ها زارع شاهی ، محیطی و فیاضی اشاره کرد که تا کنون در سطح کشوری مقام هایی را کسب کردند.
مرکز شهرستان 100 هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.