به گزارش ایرنا، محمود پاکدل روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: ارائه خدمات فرهنگی از برنامه های مهم این نهاد به جامعه بزرگ ایثارگری است.
وی بدون اشاره به آمار ادامه داد: بودجه های تخصیصی به این نهاد جوابگوی نیازهای ایثارگران نیست و باید برای خدمات رسانی به اسوه های صبر و مقاومت بهتر و بیشتر اقدام کرد.
به گفته این مسئول، همه شهدای مدافع حرم ایرانی و غیر ایرانی هم اکنون زیرپوشش این نهاد قرار دارند و خدمت به آنها وظیفه مهم دینی و انقلابی است.
پاکدل با اشاره به اینکه خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه معنوی نظام و کشور هستند تصریح کرد: باید همه مردم و مسئولان همواره قدردان خانواده معزز شهدا و ایثارگران باشند.
وی همچنین از اجرای قانون جامع خدمات‌ رسانی به ایثارگران و خانواده شهیدان خبر داد که تاکنون حدود 70 درصد عملیاتی شده است .
همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: توجه به مسائل فرهنگی، علمی و اعتقادی فرزندان شهدا و ایثارگران باید روز به روز تقویت شود.
آیت الله محمدرضا ناصری یزدی افزود: با توجه به شرایط عمومی جامعه و مشکلات اقتصادی، بنیاد شهید اگر خدمتی انجام می‌دهد باید با دقت و ظرافت خاص صورت گیرد تا سایر افراد جامعه احساس تبعیض نکنند.
وی همچنین به اهمیت دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران اشاره و بر همکاری در انجام آن در کشور به عنوان یک ضرورت اجتماعی و سیاسی تاکید کرد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، سه هزار و850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.