به گزارش ایرنا ، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ابرکوه در آیین بهره برداری از این پیست افزود: باید برای رشد و توسعه شهرستان از استعدادها و ظرفیت‌های بانوان استفاده کرد.
علی‌اکبر اسحاقی بابیان اینکه جامعه‌ای رو به ترقی و پیشرفت است که پویا، فعال و شاد باشد ، اظهار کرد: جامعه‌ای شاد است که مادران بانشاط داشته باشد و می‌تواند فرزندان بانشاط هم تحویل جامعه دهند.
وی با قدردانی از شهرداری در بهره‌برداری از پیست دوچرخه‌سواری بانوان تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان هم برای رشد و توسعه این رشته ورزشی همکاری لازم داشته باشد.
شهردار ابرکوه، هم گفت: برای بهره‌برداری پیست دوچرخه‌سواری که در زمینی به وسعت پنج هزار مربع به بهره‌برداری رسیده است ، افزون بر یک میلیارد ریال هزینه شده است.
سید علیرضا رسولی تأکید کرد: مهم‌ترین رکن تأثیرگذاری در رشد یک جامعه ، خانواده است و در این راستا مادر خانواده پایه و ستون آن است.
وی خاطرنشان کرد: طی 11 ماه گذشته تاکنون با برنامه‌ریزی‌های مدونی که در حوزه خانواده صورت گرفت ، نخستین بوستان خانواده ابرکوه با درختکاری ، راه‌اندازی شد که زیرساخت‌های آن هم امسال فراهم خواهد شد.
رسولی خاطرنشان کرد: شهرداری پنج پروژه تفریحی، فرهنگی و اجتماعی را با هزینه‌ای افزون بر 15 میلیارد ریال در دست اجرا دارد .
وی یادآور شد: کار ساخت طرح‌های مجموعه یخچال تاریخی ، خانه تاریخی آقازاده و سایت بوستان مسکن مهر هم با افزون بر 1.5میلیارد ریال آغازشده است.
شهردار ابرکوه ، طراحی پارک 18 هکتاری غدیر ، اجرای مجموعه پیاده‌رو بلوار کشاورز به‌عنوان یک بستر و فضای شهری و اجرای فاز دوم بوستان بانوان نیز که در حال تملک زمین است را از دیگر اقدامات انجام‌شده بیان کرد.
شهردار ابرکوه با تأکید بر وجود رویکرد فرهنگی در مجموعه تحت مدیریت خود، ادامه داد: ما در عین مشکلات اقتصادی و کمبود بودجه ، هم‌اکنون یک مجموعه کارگاهی را به مجموعه‌ای فرهنگی تبدیل کرده‌ایم .
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.