به گزارش ایرنا در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار، مسئولان و جمعی از مردم حضور داشتند، یگان های نمونه نیروهای مسلح با نظم و ترتیب از مقابل جایگاه رژه رفتند.
پس از رژه یگان های منتخب، وسایل موتوری همراه با تجهیزات و امکانات نظامی از مقابل جایگاه عبور کردند و آمادگی، هوشیاری، قدرت و ولایتمداری خود را در مقابل توطئه های استکبارجهانی و حامیان آنها به نمایش گذاشتند.

**رمز ماندگاری دفاع مقدس، پیروی از امام حسین(ع) بود
استاندار یزد در این مراسم گفت: رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بخاطر پیروی ملت قهرمان و رزمندگان اسلام از قیام امام حسین (ع) بوده است.
محمود زمانی قمی با اشاره به اینکه در دنیا جنگ های مختلفی به وقوع می پیوندند و فراموش می شود به ماندگاری دفاع مقدس اشاره کرد و تصریح نمود: ایمان به خدا و پیروی از ولایت فقیه رمز این بقای دفاع مقدس است.
استاندار یزد با اشاره به اینکه دشمنی های استکبار علیه انقلاب اسلامی ادامه دارد اظهار داشت: نیروهای مسلح و ملت فهیم با همدلی، آماده جانفشانی و دفاع از کشور هستند.
زمانی قمی تصریح کرد: دشمنان برای براندازی انقلاب و جلوگیری از پیشرفت آن خیلی تلاش کردند که به نتیجه ای نرسیدند و حتی در منظر جهانیان رسوا شدند.
وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و دفاع جانانه ملت قهرمان ایران، امروز خاورمیانه اسلامی ایجاد شده و موج اسلام خواهی در حال گسترش است.

** دفاع مقدس، موجب صدور انقلاب اسلامی شد
فرمانده سپاه الغدیر یزد هم گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با شکست دادن دشمن، زمینه صدور انقلاب اسلامی را در دنیا فراهم کردند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار فتح الله جمیری افزود: دوران دفاع مقدس، اوج عزت و اقتدار ملتی است که با ایمان به خدا بر تمام دشمنان پیروز شد و به راه خود ادامه داد.
یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس موجب گسترش نهضت های آزادیبخش در عالم شد و توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی ناکام ماند.
جمیری یادآور شد: باید روحیه دوران دفاع مقدس به عنوان یک فرهنگ متعالی در بین مردم و جوانان رور به روز گسترش یابد که اقتدار کشور و شکست دشمن در گرو آن است.
وی اظهار داشت: ولایتمداری مردم و مسئولان و همدلی آحاد مردم همراه با بصیرت موجب شکست توطئه های مختلف استکبار علیه نظام است.
هفته دفاع مقدس با 2 هزار برنامه در استان یزد پیگیری می شود.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.