به گزارش ایرنا ، این دوره زیرنظر فدراسیون فوتبال و با همکاری کمیته آموزش هیات فوتبال یزد به مدت پنج روز و با ارائه 40 ساعت تدریس نظری و عملی برگزار شد.
شرکت کنندگان زیرنظر «سعید خدا رحمی » از مدرسان اعزامی فدراسیون با جدیدترین اصول و قوانین مربیگری، مسائل فنی و تکنیکی رشته فوتسال و مسائل فرهنگی و تیمداری آشنا شدند.
مدرس فدراسیون فوتبال یادآور شد: توجه به مقوله آموزش و برگزاری دوره های علمی جزو برنامه های مهم فدراسیون است که با همکاری هیات استان ها انجام می شود.
خدا رحمی در حاشیه آیین اختتامیه دوره یادشده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رکن اصلی توسعه رشته فوتسال و فوتبال در گرو برگزاری دوره های آموزشی است که باید برای انجام آن اقدام لازم انجام شود.
وی تصریح کرد: هیات فوتبال استان ها با درخواست از فدراسیون بر حسب نیاز در برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان خود و ارتقای علمی آنها اقدام می کند.
همچنینرئیس هیات فوتبال استان یزد گفته بود: ارتقای علمی و عملی مربیان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در گرو برگزاری دوره های آموزشی با حضور مدرسان فدراسیون است.
عبدالرضا دستا افزود: اطلاعات مربیان ورزشی برای موفقیت در میدان های ورزشی باید به روز باشد و بر آمادگی جسمی خود بیفزایند تا بتوانند در مربیگری و تربیت بازیکن به وظایف خود عمل کنند.

استان یزد 60 تیم فوتسال در رده های مختلف سنی در لیگ استانی دارد و افزون بر 70 مربی فوتسال در این منطقه فعالیت دارند.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال 1395، یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می کنند.
7536 / 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.