به گزارش ایرنا ، محمدرضا صباغیان، روز دوشنبه در جمع تعدادی از هنرمندان مهریز که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد افزود: هنرمندان نقش مهمی در ترویج ارزش های معنوی و انسانی جامعه دارند.
وی ادامه داد: برای ماندگاری هر چیزی قطعا باید با هنر آمیخته شود و هنرمندان در عرصه های مختلف با کار و فعالیت می توانند ویژگی های اخلاقی و انسانی نیکو را در جامعه، فرهنگ سازی کنند.
نماینده مردم شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت و مسئولان اجرایی برای حل مسائل و مشکلات هنرمندان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
صباغیان بافقی به اهمیت راه اندازی تشکل های صنفی مردم نهاد در حوزه فرهنگ و هنر برای پیگیری مطالبات این قشر تاکید کرد و گفت: وجود این تشکل ها در رسیدگی به نیازهای جامعه هدف موثر است.
همچنین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز گفت: 10 انجمن فرهنگی و هنری در رشته های مختلف با عضویت 200 نفر در این شهرستان فعالیت دارند.
سیدرضا آقایی افزود: انجمن های فرهنگی و هنری هر کدام بر اساس وظایف تعریف شده در طول سال نسبت به برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی برای اعضا و علاقه مندان فعالیت دارند.
در این جلسه بر تخصیص اعتبارات، مکان مناسب، حل مشکلات اقتصادی انجمن ها، برگزاری مسابقات، برپایی نمایشگاه و فعالیت باشگاه هنرمندان در مهریز تاکید شد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.