فردا ( سه شنبه) 20 شهریور 1387 برابر اول محرم سال 1440
هجری قمری است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز دوشنبه در آستانه محرم در جمع تعدادی از طلاب و روحانیون، افزود: محرم و صفر فرصت مناسبی برای تبیین فلسفه قیام امام حسین (ع) و بازگو کردن خدمات و دستاوردهای نظام به مردم است.
وی ادامه داد: به برکت انقلاب و تلاش دولتمردان در 40 سال اخیر فعالیت ها و خدمات زیادی خصوصا در مناطق روستایی انجام شد که باید برای مردم و جوانان شهرستان بیان شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز تصریح کرد: منابر، مساجد و تکایا از محوری ترین مکان ها برای انجام برنامه های فرهنگی و دینی و آگاه کردن مردم به وظایف انقلابی و حضور در عرصه مبارزه با دشمن است.
محی الدینی تصریح کرد: باید روحانیون در ماه محرم نسبت به جذب حداکثری جوانان و بازگو کردن حقایق انقلاب و روشنگری توطئه های دشمنان علیه کشور تلاش کنند.
همچنین رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهریز گفت: بصیرت افزایی و پیگیری فریضه امر به معروف و نهی از منکر از وظایف مهم روحانیون خصوص در ایام محرم است.
حجت الاسلام محمد حسین متوسل افزود: مبلغان دینی با حضور در مجالس نسبت به بیان دشمنی های استکبار علیه انقلاب و تهدید نرم آنها بیشتر تلاش کنند.
وی خاطر نشان کرد: جذب جوانان، واگذاری فعالیت های فرهنگی به آنها و استفاده از منابع درست برای سخنرانی و مداحی باید مدنظر روحانیون قرار گیرد .
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد قرار دارد و 100 مبلغ دینی دارد.
7541
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.