به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش پیش از خطبه های نماز جمعه در جمع نمازگزاران در مصلی آستارا افزود: از زمان استقرار دولت تدبیر و امید تاکنون، سه هزار و 130 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 647 طرح در این شهرستان هزینه شده است.
وی بیان کرد: طرح های مربوط به آبرسانی و راه های روستایی از خدمات دولت در این شهرستان است و خوشبختانه بیش از 90 درصد مدیران اداره های آستارا در 2 سال گذشته از بین نیروهای بومی انتخاب شده است.
رنجکش ادامه داد: دولت برنامه های خود را در چارچوب ضوابط و نظام اجرا می کند و دشمن با راه انداختن جنگ اقتصادی، به دنبال جداسازی مردم از حاکمیت است و برای رسیدن به هدف های شوم خود از ابزارهای ارتباط جمعی استفاده می کند.
رنجکش گفت: مشکلات مردم به خصوص در حوزه اقتصاد، ریشه در عوامل مختلف دارد و همه باید با حفظ وحدت و انسجام ملی، دولت را در پیشبرد هدف های نظام و توسعه پایدار همراهی کنیم.
گل افشانی بر مزار شهدا با حضور مسئولان و رژه تاکسی های شهری در خیابان های امام و فارابی از برنامه های هفته دولت در آستاراست.
انفجار دفتر نخست وزیری جمهوری اسلامی در هشتم شهریور 1360 موجب شهادت محمدعلی رجایی رئیس جمهوری و محمدجواد باهنر نخست وزیر شد و برای گرامیداشت یاد آنان و تبیین خدمات دولت، دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نام گذاری شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.